Mijn product gebruikt niet het domein dat ik geselecteerd heb voor instagram shopping -

Via instagram wil ik producten taggen die gelinkt staan met de webshop. Zo laat ik bijvoorbeeld een blouse zien op instragram story en via instagram shopping kan ik een link toevoegen die hem doorlinkt naar mijn website. Dit ging voorheen goed, maar sinds kort geeft hij deze melding weer: zie bijlage. Mijn producten staan als “niet beschikbaar”. Ik heb geen idee wat er is gebeurd, of wat ik heb gedaan waardoor mijn producten op niet beschikbaar staan.
Er staat “Werk je catalogus bij om je geselecteerde domein te gebruiken”. Waar kan ik dit doen zodat ik weer via instagram story producten kan taggen.

:slightly_smiling_face:

Hi Laurekwee,

Peter hier, van Shopify. Om dit verder te kunnen bekijken zouden we even een kijkje moeten nemen in je account en je Instagram verkoopkanaal. Ik zou dus adviseren om even een ticket aan te maken via de “Neem contact op met Shopify Support” knop onderaan alle pagina’s op ons helpcentrum (kies “Laat een bericht achter” in plaats van “Nederlandse Community”).

Nou is het wel zo dat het Instagram verkoopkanaal maar heel gedeeltelijk door ons wordt ondersteund, en voornamelijk door Meta zelf wordt ondersteund. Wij zullen altijd ons best doen om u te helpen, maar omdat wij enkel inzicht hebben in de gedeeltes binnen Shopify winkelbeheer, is een goede tip om altijd even screenshots mee te sturen van uw instellingen binnen Meta (uiteraard niet hier, waar iedereen het kan zien, maar alleen binnen wachtwoord beveiligde ondersteuning). Des te meer informatie, en voorbeelden, wij hebben, des te beter zullen wij u bij kunnen staan.

Hi Peter,

Ik zie nergens “Laat een bericht achter”.. Kan ik jullie ook een mail sturen? Of moet het via die ticket gaan?

Hi Laurekwee,

mijn excuses, wij hebben blijkbaar recentelijk de tekst van die knop veranderd, en daar staat nu inderdaad “Stuur ons een email”.

Voor de zekerheid geef ik hier nog even de stappen die je moet volgen.

Ga naar het Shopify Helpcentrum, log in (rechtsboven op de pagina), en scroll vervolgens naar onder aan de pagina:

Kies de winkel waar je een vraag over hebt, en kies een onderwerp. Klik op “Stuur ons een email.”

Hiermee maak je een emailticket aan, en zullen wij je zo snel mogelijk kunnen bijstaan.

Met warme groet,

Mag ik vragen hoe je dit uiteindelijk heb opgelost? Ik loop tegen hetzelfde probleem aan namelijk! :slightly_smiling_face: Alvast hartelijk dank voor reactie!