onterechte betalingen

Topic summary

Een gebruiker meldt dat alle accounts meer dan een half jaar geleden zijn opgezegd, maar er worden nog steeds maandelijks onterechte betalingen van $30 via PayPal afgeschreven. De gebruiker vraagt om alle accounts, betalingen en routeringsgegevens definitief te verwijderen.

Reactie van support:

• Adviseert om rechtstreeks contact op te nemen via e-mail
  • Instructie: eerst inloggen op het Shopify Helpcentrum voordat een bericht wordt aangemaakt, zodat het account direct geverifieerd kan worden
  • Opmerking: zelfs bij een inactief account zou inloggen mogelijk moeten zijn om het account te koppelen aan de vraag

Status: De kwestie blijft open en vereist verdere actie via e-mail support om de onterechte betalingen stop te zetten.

Summarized with AI on November 21. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Beste

Ik heb al een ruim een half jaar terug al mijn accounts opgezegd;

oded.g@hotmail.com

raamkla-online@hotmail.com

info@tienovertien.nl

echter wordt er nog steeds iedere maand 30 dollar via mijn PayPal account afgeschreven. Graag zou ik nogmaals al mijn accounts opzeggen en alle onterechte betalingen retour ontvangen.

Hey** @Raamkla **!

Hier willen we zeker naar kijken voor je. In dit geval is het het beste als je even rechtstreeks via e-mail contact met ons opneemt. Zorg er voor dat je inlogt op onze Shopify Helpcentrum voordat je je bericht aanmaakt zodat we gelijk kunnen verifiëren met welke account je vraag is verbonden. Ook als je account inactief is zul je alsnog moeten kunnen inloggen om contact met ons op te nemen.

Zodra we je bericht hebben ontvangen helpen we je graag via e-mail verder. Bij voorbaat dank voor de moeite!

Groetjes,