Een gebruiker stapte over van een gratis naar een betaald Shopify-abonnement, maar ontdekte dat essentiële functies zoals ‘collections’ en andere thema-opties niet meer beschikbaar waren. Ook het coderen van het thema was niet toegankelijk.
Aanvullende problemen:
Contact opnemen met support was aanvankelijk niet mogelijk
Foutmelding verscheen over niet-gekoppelde naam en e-mailadres in accountinstellingen
Oplossing:
Na contact met support bleek dat er geen betaald abonnement was geactiveerd ondanks de overstap
Het probleem werd opgelost door het abonnement alsnog te activeren
Een andere gebruiker vroeg of het om een betaald thema ging, wat mogelijk relevant was voor de situatie.
Summarized with AI on November 12.
AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.
Nadat mijn periode van free-plan is opgezegd ben ik zojuist overgestapt naar betaalde versie. Ik zie nu alleen dat bijvoorbeeld de optie ‘collections’ niet meer beschikbaar is en overige opties zoals coderen van de thema is nu ook niet beschikbaar. Kan er een synchronisatiefout zijn opgetreden, omdat ik een abonnement heb aangeschaft?
Contact opnemen met support kan ook niet op dit moment. ik ontvang de melding “Ga naar de pagina met Shopify-accountinstellingen om door te gaan. Zorg ervoor dat er in de sectie Details een naam en e-mailadres aan je account is gekoppeld.” Terwijl mijn naam en e-mailadres al is gekoppeld