Ik wil mijn abonnement stopzetten hoe doe ik dat zonder door te blijven betalen?
Hoi @Joytemorsche , welkom op de Shopify Community. Ik begrijp dat je graag je abonnement wilt stopzetten, klopt dat? Natuurlijk vinden we het jammer om te horen dat je je winkel wilt sluiten. Mocht je enige feedback voor ons hebben, voel je vooral vrij om dit met ons te delen. We leren hier graag van!
Je kan je winkel sluiten vanuit je eigen beheercentrum. Je kan in ons Shopify hulpartikel genaamd Je winkel pauzeren of deactiveren. We raden je ten alle tijden aan om de aandachtspunten door te lezen voordat je je winkel sluit. Wanneer je je winkel sluit, heb je namelijk direct geen toegang meer. Mocht je dus informatie nodig hebben voor bijvoorbeeld de belastingdienst, download die dan voordat je je winkel sluit. Mocht je op een later moment je winkel weer willen openen, dan kan dit altijd. Je winkelgegevens blijven tot 2 jaar bewaard. Mocht je dus binnen die tijd je winkel opnieuw willen openen, dan kan je altijd een abonnement kiezen en je winkel heropenen.
Mocht je nou nog vragen hebben, of kom je er niet uit dan kan ik je zeker aanraden om even contact met ons op te nemen via ons Shopify hulp centrum.
Nog hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag. Nogmaals, mocht je enige feedback voor ons hebben, dan horen we dit natuurlijk graag.