Hoi allemaal,
Ik heb het thema Craft gekozen en wil graag in de voettekst van mijn webshop de links hebben naar retourneren, verzenden etc. Ik kan dit nu met een knop doen, maar dan krijg ik dat klein onderin met de termen van Shopify zelf. Weet iemand hoe ik dit hier krijg? Een pagina toevoegen werkt niet, menu toevoegen werkt niet, ik zie het allemaal niet terug in mijn webshop..
Groetjes,
Mirte
Hoi** @Mirteg **!
Je stelt een goede vraag. In dit geval zul je eerst de beleidspagina’s zelf aan moeten maken. Je kunt dit doen door vanuit je Shopify-account naar Instellingen > Beleid te gaan. Onder elk kopje kun je nu tekst plaatsen voor het betreffende beleidspagina. Zodra je hier klaar mee bent druk je op Opslaan. Je kunt hier ook meer over lezen in dit hulpdocument.
Zodra je je beleidspagina’s hebt aangemaakt is het tijd om een voettekst menu aan te maken. Je kunt dit doen door vanuit je account naar Webshop > Navigatie te gaan. Je kunt vanuit deze pagina op de blauwe Menu toevoegen knop drukken. Vervolgens kun je de stappen in dit hulpdocument volgen om verschillende menu-opties aan te maken. Zorg er voor dat je ook de menuopties aanmaakt en koppelt aan je beleidspagina’s. Zodra je hier klaar mee bent kun je op Opslaan drukken om de aanpassingen te bewaren.
Nu dat je klaar bent om je menu (inclusief beleidspagina’s) aan je onlinewinkel toe te voegen, kun je vanuit je Shopify-account naar Webshop > Thema’s > Aanpassen gaan. Hier kun je naar de sectie Voettekst gaan en op de blauwe Blok toevoegen knop drukken. Selecteer vervolgens het Menu blok optie. Je kunt nu op Quick links drukken en onder het kopje Menu je nieuwe voettekst menu koppelen. Zodra je dit hebt gedaan zullen je klanten via de aangemaakte menuopties naar je verschillende beleidspagina’s kunnen gaan. Druk ten slotte op Opslaan om de aanpassingen te bewaren.
Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Ook ben je van harte welkom om rechtstreeks contact op te nemen met ons ondersteuningsteam, en helpen we je graag via je Support Inbox of via de chat verder!