Pos pro stop zetten

Hallo

Wij hebben blijkbaar een proefperiode van pos pro €79 per maand .

Wij krijgen dit niet weg, ik heb geen pos pro nodig wie kan mij helpen?

Ik kom niet in de chat, wie kan helpen?

Mvg Samantha

Hoi** @samanthahighsky **!

Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat als je geen gebruik wilt maken van POS Pro, dat je dit abonnement graag wilt loskoppelen. In dit geval zul je vanuit de Point of Sale (POS) app, het POS Pro abonnement moeten overschakelen naar ons POS Lite abonnement voor je locatie.

Je kunt de volgende stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:

1. Log via de account-eigenaar account in op je Shopify-beheercentrum, en druk vervolgens op Instellingen > Apps en verkoopkanalen.
  2. Klik nu op het Point of Sale verkoopkanaal, en vervolgens op Verkoop kanaal openen (rechts bovenin).
  3. Druk nu op Instellingen en vervolgens op Abonnementen.
  4. Onderaan deze pagina zul je nu (onder de sectie POS-abonnementen voor elke locatie bekijken) je locaties zien staan. Naast deze locaties zie je welk POS-abonnement aan het betreffende locatie staat gekoppeld.
  5. Als je over wilt schakelen naar het POS Lite abonnement (wat een gratis abonnement is), vink je het Lite vakje naast je locatie aan.
  6. Nu druk je onderaan de pagina op Volgende.
  7. Selecteer nu een reden waarom je graag wilt overstappen naar het POS Lite abonnement (selecteer in dit geval bijvoorbeeld de optie Kostprijs).
  8. (Optioneel) voeg een beschrijving aan je eerdere beslissing toe.
  9. Druk nu op Doorgaan.
  10. Klik nu op de optie Abonnement goedkeuren om volledig over te stappen naar het POS Lite abonnement.

Zodra je het POS Lite abonnement hebt gekoppeld aan je locatie(s), zul je niet meer hoeven te betalen voor het POS Pro abonnement (naast je huidige abonnementskosten). Ook kun je nu (als je dit wilt) het Point of Sale (POS) verkoopkanaal verwijderen (zorg er wel voor dat je je abonnement wijzigt voordat je het POS-kanaal verwijderd!).

Mocht je hier verdere vragen over hebben, aarzel niet om deze op te nemen in een reactie. Ook ben je van harte welkom om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam (via een ticket of een live chat). Vervolgens helpen we je met plezier verder!

Groetjes!