Prijzen aanpassen

Goedeavond

ik heb sins kort een shop binnen shopify

met meer dan 1000 artikelen.

ik bereken geen verzendkosten

graag zou ik willen weten of er een mogelijkheid is om via een app alle prijzen in 1 keer te verhogen op de volgende manier

kostprijs + verzendkosten + marge = verkoopprijs

ik hoop dat hier een goede manier voor is ,

Manders word het zeer veel eer handmatig

met vriendelijke groet

Hallo @Sierplantenshop ,

Het is mogelijk om binnen Shopify bulkbewerkingen uit te voeren met behulp van de volgende middelen:

Ik begrijp dat je echter op zoek bent naar een app om specifiek productprijzen in één keer te verhogen? In onze Shopify App Store heb ik gezocht naar app die productprijzen in bulk kunnen aanpassen en heb hierbij een aantal suggesties gevonden.

Deze apps zijn specifiek gemaakt voor het Shopify platform door een derde partij. Dit houdt in dat deze apps zijn ontwikkeld door een externe app-ontwikkelaar en niet door Shopify. App-ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en u kunt dit vinden door te navigeren naar de app pagina in de App Store. De meeste betaalde apps komen met een gratis proefperiode zodat u kan zien of de app goed past bij de doelen van uw onderneming. Als u kiest voor een proefperiode op een betaalde app en deze niet goed past bij uw doeleinden, zorg er alstublieft voor dat u binnen de proeftermijn de app verwijderd om enige kosten te voorkomen.

Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!