Product informatie, inklapbare rij bij ieder product

Hallo,

Onder mijn producten heb ik super leuke inklapbare kopjes. Echter, als ik deze informatie van de inklapbare kopjes bij één product erbij doe, komt dezelfde informatie bij alle producten. Zelfs van een andere collectie. Dus bijvoorbeeld. Bij mijn originele canvassen, staat informatie over het materiaal. Maar dezelfde informatie staat nu ook bij mijn kussens en prints. Ik kan het maar niet vinden. Waar kan ik deze instellingen aanpassen?

Zie foto:

B.v.d.

Elaine

Hi Elaine,

Je zou dit kunnen oplossen door verschillende “product templates” te maken. Zie op jouw foto: bovenaan (net onder de URL) staat “standaard product”. Je kunt dan een template maken voor iedere productgroep / collectie, bijvoorbeeld eentje voor canvassen, eentje voor kussens en eentje voor plaids.

Wanneer je dan tekst toevoegt aan het inklapbare kopje van bijv. jouw template voor canvassen, dan komt al die info alleen bij de canvassen te staan.

Let er wel op dat je op je productpagina’s even het juiste bijbehorende template aanklikt. Dus wanneer je een product-pagina aanmaakt voor een kussen, dan klik je rechtsonder in (bij “thema-template”) op het template dat je hebt aangemaakt voor kussens.