Shopify payments

Ik probeer shopify payments toe te voegen en ik heb creditcard info en alles gedaan maar nu vraagt het om een utility bill of bank account statement te sturen en ik stuur dat maar mijn account wordt niet bevestigd en ik kan niet verkopen

Hey** @PintoOwner **!

Het is voor ons belangrijk dat alle informatie in je Shopify Payments account juist staat ingevuld en ook kan worden geverifieerd. Om deze reden kan het soms voorkomen dat we wat aanvullende informatie van je nodig hebben zodat we bepaalde gegevens kunnen authenticeren.

Het klinkt alsof we in dit geval een adresdocument van je nodig hebben om ons onderzoek te concluderen. Als het goed is zul je dit document binnen de melding in je Shopify-account moeten kunnen uploaden.

Je kunt één van de volgende adresdocumenten uploaden:

Als je een Nederlandse webwinkel hebt:

• Gas-, water- of elektriciteitsrekening
  • Verklaring van een financiële instelling
  • Door de overheid uitgegeven brief
  • Bewijs van woonverzekering

Je kunt hier meer over lezen in het ‘Shopify Payments voor Nederland’ hulpdocument.

Als je een Belgische webwinkel hebt:

• Certificaat van verblijf
  • Gas-, water- of elektriciteitsrekening
  • Bankafschrift
  • Verblijfsvergunning
  • Hypotheekdocument
  • Inschrijvingsbevestiging gemeente
  • Pensioendocument

Je kunt hier meer over lezen in het ‘Shopify Payments voor België’ hulpdocument.

Ik deel ten slotte ook graag het ‘Shopify Payments Account Gepauzeerd, Wat Nu?’ Blog bericht die mijn collega Arno heeft geschreven. Hier kunt je ook meer over deze standaard onderzoeken lezen.

Als je ten slotte nog problemen ervaart bij het uploaden van je documenten, neem dan graag via e-mail contact met ons op zodat we even in je account mee kunnen kijken. Vervolgens helpen we je graag verder!

Groetjes,