Mijn webshop is default in het Engels gemaakt en heeft dus ook Engelse referenties. Echter wil ik nu de default language naar Nederlands veranderen maar krijg dan een webshop vol met errors en missende breadcrumbs. Heeft iemand een idee of tips om dit probleem gemakkelijk te verhelpen. Ik wil namelijk straks wel dat alle berichtgevingen en mails in het NL vestuurd worden ipv Engels.
Topic summary
Wijziging van de standaardtaal in een Shopify-webshop van Engels naar Nederlands veroorzaakt fouten en ontbrekende breadcrumbs.
- Huidige situatie: De winkel is standaard in het Engels opgezet en bevat Engelse referenties.
- Probleem bij omzetting: Het instellen van Nederlands als default language leidt tot errors en missende breadcrumbs (navigatiepad-links die de locatie binnen de site tonen).
- Doel: Alle berichtgevingen en e-mails moeten in het Nederlands worden verstuurd in plaats van Engels.
- Verzoek: Tips of een eenvoudige aanpak om de taalwijziging zonder fouten door te voeren.
Stand van zaken: Geen oplossing of besluit gedeeld; vraag staat open. Onbeantwoorde punten: oorzaak van de errors, beste methode om de default language te wijzigen zonder functionaliteit (zoals breadcrumbs) te verliezen, en het correct omzetten van e-mailtemplates naar NL.