Het toewijzen van een zelf gemaakt template lukt niet in de online winkel in het beheerderscentrum. Ik kan alleen kiezen voor het standaard template. Terwijl ik verschillende templates heb gemaakt.
Ik zit nog wel in de trial van het thema Modular. Misschien dat het daarmee te maken heeft maar dat zou vreemd zijn.
Dankjewel voor je post in de Community! Ik heb je vraag per mail ook zien langs komen en heb daar een antwoord op gestuurd. Maar ik zal deze ook nog hier beantwoorden zodat andere Shopify Community gebruikers die tegen dezelfde kwestie aanlopen ook weten waarom dit gebeurd!
Als je een template aanmaakt voor een thema is deze template alleen beschikbaar voor dit specifieke thema. In het Shopify beheercentrum kan je vervolgens alleen de template selecteren van een thema dat ‘Live’ is. Dus als je thema templates hebt gemaakt voor het Modular Thema maar er is een ander thema ‘Live’ omdat het Modular Thema op dit moment nog in ‘Trial’ is dan kan je binnen het Shopify beheercentrum alleen de templates selecteren van het thema dat momenteel ‘Live’ is.