Hoi,
Ik heb producten met verschillende levertijden. Nu staat er als banner boven de site de levertijd van 2 producten, maar ik wil graag het bij het product zelf ook neer zetten, dat is een stuk duidelijker deze manier:
Bijvoorbeeld
Levertijd eind september
Levertijd 3-5 werkdagen
Levertijd 2-3 weken
mvg Sarah
Etc.
Nu kan ik alleen apps vinden die een datum weergeven wanneer het verwacht wordt. Ik zoek een specifieke app waarmee je per product op een makkelijke manier het op deze manier kan weergeven bij zowel het product als tijdens het bestel proces. En helemaal fijn zou zijn als dit ook op de orderbevestiging staat.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen!
Hi Sarah,
Peter hier, van Shopify Support. Er zijn verschillende manieren waarop je dit zou kunnen bereiken, elk met hun voor en nadelen.
Het lastigste is de vraag om het ook op de bestelbevestiging te zien hebben. Als het goed is, en als de verzendinstellingen goed staan (het klinkt uit je omschrijving alsof de beste manier voor jou zou zijn wanneer je de producten in aparte verzendprofielen voor verschillende verzendtijden zet). Om dit goed te kunnen bekijken, zouden wij even een kijkje moeten nemen in uw winkel, dus daarvoor zou ik adviseren even een ticket te openen in het helpcentrum. Als om een of andere reden de verzendtijden ondanks de juiste verzendinstellingen niet goed worden weergegeven op de bestelbevestiging, dan zou u kunnen overwegen om de verzendtijd in de producttitel te zetten (het is een beetje afhankelijk van wat voor soort winkel u heeft of dit toepasselijk is).
Een andere optie zou zijn om met gebruik van metavelden een aparte sectie/blok te maken op de productpagina waar de verzendtijden worden aangegeven. Ik heb hier een blog geschreven over het gebruiken van metavelden waarvan ik denk dat die heel behulpzaam zal zijn met het aanmaken van dergelijke metavelden. Op die manier kunt u een enkele productpagina template houden, maar toch product-specifieke informatie aan de pagina toevoegen.
De laatste optie zou zijn om te kijken naar apps zoals Product Banner die het mogelijk maken om product-specifieke banners toe te voegen. De banners en metavelden geven allebei uiteraard niet de optie om het op de bestelbevestiging te tonen.
Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!