Verzendtijd

Beste,

Ik heb sinds kort mijn website. Nu probeer ik alles te installeren. Nu loop ik tegen het volgende aan. Als ik producten heb toegevoegd vanuit 1 van de apps hoe weet ik dan hoe lang de verzendtijd is. Ik zie nergens staan word binnen zoveel dagen bezorgd. Als je het product toevoegt in mijn webshop staat er ook niks bij alleen standaard bezorging.

iemand die me hierbij kan helpen ?

Hallo @MandysMarket ,

Welkom bij de Community en hartelijk dank voor je vraag! Als ik het goed begrijp heb je een product toegevoegd aan je account vanuit een app. Klopt het dat je gebruik maakt van een dropshipping model voor je onderneming?

Shopify voegt niet automatisch toe hoe lang het duurt voordat een bestelling geleverd wordt. Dit hangt namelijk af van de vervoerder en waar het product vandaan moet komen. Het is dus de verantwoording van de ondernemer om deze informatie zelf toe te voegen op de webshop. In dit soort gevallen raad ik ondernemers daarom aan om zelf het product te bestellen dat ze hebben toegevoegd aan hun webwinkel. Dit heeft een aantal voordelen:

• Je kan zelf de kwaliteit van het product beoordelen dat je verkoopt.

• Je kan ervaren wat je klanten ervaren tijdens het bestelproces. Zo kan je zien hoe snel een bestelling geleverd wordt en deze informatie toevoegen op je webshop.

Bekijk dit hulpdocument over Functies van dropshipping - Producten bestellen voor je eigen locatie voor nog meer informatie hierover. Ook dit hulpdocument over het plaatsen van een testbestelling is goed om door te nemen.

Bekijk ook de onderstaande blogs voor nog meer informatie over het dropshipping model:

Ik wil je nog veel succes wensen met het opzetten van je onderneming!