Vraag betreffende betalingen

Topic summary

Een gebruiker zoekt het rekeningnummer waarop betalingen toekomen en wil weten hoe dit eventueel aangepast kan worden. De vraag betreft specifiek Mollie Bancontact als betaalmethode.

Antwoord van support:

• Mollie Bancontact is een externe betalingsprovider, niet beheerd door Shopify
  • Betalingen via Mollie worden door Mollie zelf geregeld
  • Voor wijzigingen aan bankrekeninggegevens moet contact opgenomen worden met het Mollie ondersteuningsteam

Alternatieve optie:

• Shopify Payments kan ook gebruikt worden om betalingen te ontvangen
  • Hierbij kunnen bankrekeninggegevens direct in Shopify aangepast worden
  • Documentatie is beschikbaar over het configureren van Shopify Payments en het wijzigen van bankrekeninggegevens

De vraag blijft open voor verdere actie bij Mollie.

Summarized with AI on November 9. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

Besten, ik zoek het rekeningnummer waarop onze betalingen toekomen omdat dit misschien aangepast zou moeten worden in de toekomst.

Is er een manier om dit te wijzigen of te bekijken?
Ik vind enkel “mollie” bancontact, maar vind verder geen enkele info op opties om dit te wijzigen. Ik kan dus niet zien wat eraan gekoppeld is.

Alvast bedankt,

Rebelle vzw

Hallo @Rebellevzw ,

Hartelijk dank voor je vraag en welkom bij de Shopify Community!

Mollie Bancontact is een betaalmethode die via de betalingsprovider Mollie word gerund. Dit is dus een Externe Betalingsprovider. Het geld dat via Mollie Bancontact binnen komt, word dus geregeld door Mollie en niet door Shopify. Ik wil je aanraden contact op te nemen met het Mollie ondersteuningsteam om te zien hoe je een bankrekening kunt aanpassen bij hen.

Mocht je ook betalingen ontvangen via Shopify Payments dan kun je dit helpcenter document over Shopify Payments - Bankrekeninggegevens wijzigen doornemen om terug te lezen hoe je dit kunt doen.

Ik wil je heel veel succes wensen met je onderneming!