Ik heb juist een tutorial gezien en daar komt dat je het wachtwoord moet verwijderen op het laatste zodat klanten je website kunnen zien. Ik heb dit dus in het begin gedaan daar ik deze tutorial nog niet gezien had, kan ik terug opnieuw mijn pagina blokkeren zodat mijn website nog niet zichtbaar is want ik moet hem nog beginnen bouwen
Hey @Brenda1967 !
Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp!
Ik wil je gerust stellen dat het zeker mogelijk is om je wachtwoord pagina opnieuw in te stellen voor je webwinkel. Hier een stappenplan om dit mogelijk te maken:
- Ga vanaf het Shopify-beheercentrum naar Onlinewinkel > Voorkeuren.
- Vink in het gebied Wachtwoordbeveiliging het Wachtwoord inschakelen vakje aan.
- (Optioneel) Voer bij Wachtwoord het wachtwoord in dat je wilt verstrekken aan klanten die je eventueel toegang wilt geven tot je onlinewinkel. Gebruik niet hetzelfde wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen bij je beheercentrum.
- (Optioneel) Voer in Bericht voor je bezoekers het bericht in dat je op de wachtwoordpagina wilt weergeven. Als je geen bericht wilt weergeven, kun je dit veld leeg houden.
- Klik op Opslaan.
Lees meer over het inschakelen van een wachtwoordpagina in het ‘Wachtwoordbeveiliging voor je onlinewinkel’ hulpartikel.
Omdat je ten slotte hebt aangegeven dat je momenteel je webwinkel zit te bouwen, deel ik graag het ‘Algemene checklist voor het starten van een nieuwe Shopify-winkel’ hulpartikel met je. Hier kun je een lijst vinden met wat aandachtspunten voordat je besluit om je webwinkel te lanceren.
Groeten,