Wat vinden jullie van mijn webshop?

Hi, Ik ben nu druk bezig met de laatste aanpassingen op mijn webshop maar ben benieuwd wat jullie er van vinden? Tips zijn altijd welkom!

Hei Novibelle heb je een linkje naar de website dan wil ik hem wel reviewen voor je

Met Vriendelijke Groeten Derksen

Hoi,

https://novibelle.nl

Bedankt voor de snelle reactie

Het is een mooie website

dit zijn de verbeterpunten voor je website het is aan jou of je dit ook doorvoert

1 - Kvk nummer vermelden op de website

2 - Vestiging locatie dit geeft klanten een vertrouwde indruk

3 - Btw nummer Dit is altijd nodig omdat je een onderneming heb

4 - een telefoonnummer het is vaak voor klanten handig een telefoonnummer voor bijvoorbeeld Whatsapp business dat je klanten makkelijker te woord kan staan en sneller hoe beter de klantenservice hoe meer te Vreden klanten

5 - op de voorpagina onderin staat een foto met 3 tasjes zo gezien heb je die zelf gemaakt complimenten wat vaak wel handig is dat je de fotos gelijk houd met achtergronden dus dat je de achtergrond wit maakt weet je niet goed hoe dit beste kan wil ik je dit best uitleggen

ook stukje terugbetaling heb ik een fout ingezien wat verwarring kan veroorzaken bij de klant bovenste is de originele daaronder heb ik de verbetering toegevoegd

Zodra uw retourzending bij ons in goede handen is ontvangen, gecontroleerd en geaccepteerd, ontvangt u een mail met de bevestiging dat uw terugbetaling is voltooid. Terugbetalingen van het tegoed voldoen wij binnen 8 werkdagen (excl. verwerkingstijd van de bank). Wij storten het bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.

u kunt het beste dit ervan maken

Zodra uw retourzending bij ons in goede handen is ontvangen en wij deze zorgvuldig hebben gecontroleerd en geaccepteerd. Ontvangt u een mail met de bevestiging dat uw retour is geaccepteerd en dat wij u het verschuldigde bedrag binnen 8 dagen terug betalen door verwerkingstijd van een bank kan dit langer duren bijvoorbeeld als er een weekend tussen zit Wij storten het bedrag altijd terug op de rekening waarmee betaald is.

Ziet er goed uit!!