Webshop volledig uitverkocht maar wel voldoende voorraad

Topic summary

Webshop toont alle gekoppelde AliExpress‑producten als “uitverkocht”, terwijl in het account voldoende voorraad staat. De vraag is hoe dit verschil kan ontstaan.

Daarnaast zijn meerdere pogingen tot een proefbestelling (testorder) vorige week geweigerd. Dit maakt het niet mogelijk om de bestelstroom te verifiëren.

Gevolgen: de shop kan momenteel geen verkoop realiseren en bestellingen worden niet geaccepteerd. Er is geen melding van foutcodes, instellingen of logs gedeeld in het bericht.

Context: producten zijn gisteren via AliExpress aan de webshop gekoppeld. Er worden geen verdere technische details, plug-ins, platformnaam of synchronisatie-instellingen genoemd.

Status: er is nog geen antwoord, oplossing of vervolgstap gemeld. De vraag staat open voor uitleg over de voorraadweergave en de oorzaak van de geweigerde testbestellingen.

Bijlagen: geen screenshots, video’s of codefragmenten genoemd; uitsluitend een probleemomschrijving in tekst.

Summarized with AI on December 24. AI used: gpt-5.

Beste,

Gisteren heb ik via AliExpress een aantal producten gekoppeld aan mijn webshop.

op mijn account staat dat er voldoende voorraad is, echter staat op mijn webshop dat alles uitverkocht is. Hoe kan dit ?

daarnaast heb ik vorige week geprobeerd om een proefbestelling te plaatsen, alleen is dit meerdere malen geweigerd.

groetjes