wie kan me helpen in contact te komen bij shopify

Topic summary

Een groep mensen meldt opgelicht te zijn door een webshop genaamd ‘070 candy shop’, gehost via Shopify. Ze hebben bestellingen geplaatst maar niets ontvangen.

Belangrijkste ontwikkelingen:

• Eén slachtoffer bezocht het opgegeven adres, dat bleek een avondwinkel van een Pakistaanse eigenaar die zelf ook gedupeerd is doordat zijn adres misbruikt wordt
  • Via de KvK werd de eigenaar getraceerd: Wittenberg Online in 's-Gravenhage (Loosduinse Uitleg 116, KVK 94951594)
  • Eén persoon kreeg geld terug na te dreigen met het bekende woonadres

Acties:

• Shopify kan benaderd worden via hun chat of klachtenformulier: https://www.shopify.com/legal/tools/report-an-issue
  • Deelnemers delen onderling informatie (foto’s, adressen) en coördineren via privémail
  • De vermeende oplichter zou een Poolse vriendin hebben en regelmatig bij café de Florez komen

De discussie richt zich op het verzamelen van bewijs en het stoppen van verdere slachtoffers.

Summarized with AI on November 3. AI used: claude-sonnet-4-5-20250929.

ik heb een bestelling gedaan via een website maar krijg geen contact meer

ik wil dat ze stoppen met oplichten

hij is gemaakt bij shopify dus die is de enige die dit kan stoppen om de website dicht te kunnen goooien voor dat ze meer slachtoffers maken

070 candy shop

Gast mail mij op

Michaeldv01@live.com

Gaan we samen uitzoeken waar ze zitten

Ik heb meerdere dingen over hun en ook meerdere slachtoffers

O

1 Like

Ik heb contact met Shopify genomen …

Heel simpel via website met hun chat

Hier kan je de klacht indienen

https://www.shopify.com/legal/tools/report-an-issue

Heb hier ook 2 bestellingen gedaan. En je raad het niet, niks ontvangen. Ben ook naar de zogenaamde zaak geweest, maar dit is gewoon een avondwinkel van een vriendelijke Pakistaanse eigenaar, die ook de dupe is van deze oplichter die zijn adres gebruikt.

Hey

Ik heb me geld terug gekregen hij woont in een flat kan je via kvk zien en
ook via tik tok filmpies

Gewoon dreigen dat je weet waar die woont dan komt het wel goed hoop ik

Groet
Danny

Danny !!!

Geef mij aub zn kvk ik zie ze niet in de mails staat er niet bij

En of geef me het adres pls

Mail het naar michaeldv01@live.com

Wittenberg Online

's-Gravenhage

Loosduinse Uitleg 116

HoofdvestigingKVK 94951594

Is dit hem???

bedankt voor het adres en KVK nummer. Ik heb ook een foto van hem kunnen bemachtigen.

1 Like

Waar heb je hem uiteindelijk kunnen vinden. Ben je naar z’n appartement gegaan?

Stuur mij die foto!!!

michaeldv01@live.com

Ik heb je een mail gestuurd met de foto. Hij schijnt een Poolse vriendin te hebben en hangt veel bij café de Florez. Maar nog niet tegen gekomen helaas.