FROM CACHE - nl_header
Opgelost

deuxamis.be is online!

Matthieu20
Toerist
12 0 1

Hoi,

Gisteren lanceerde wij onze shopify shop!

Onze webshop bevat een selectie aan decoratie, originele bloemcreaties en objecten met een verhaal.

Feedback en tips welkom!

deuxamis.be

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Matthieu20,

 

Maxime hier van Shopify, gefeliciteerd met het lanceren van Deuxamis!

 

Ik ben helemaal geïntrigeerd door je producten (vooral de stolpen met droogbloemen!), en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de afbeeldingen die je hebt gekozen om in jullie thema weer te geven. Je collecties zijn duidelijk georganiseerd, en je maakt goed gebruik van sociaal bewijs in de vorm van "Best Sellers"/Realisaties. Ook de voettekst is geoptimaliseerd voor conversie, dankzij de belangrijke pagina's, sociale media, en nieuwsbrief/contactgegevens van het bedrijf. Je bent zeker al zeer goed bezig, maar hier nog enkele kleine tips om je webshop naar het volgende niveau te brengen! 

Het ziet er nu al fantastisch uit, maar ik hoop dat ik met deze tips iets voor je heb kunnen betekenen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @Matthieu20,

 

Maxime hier van Shopify, gefeliciteerd met het lanceren van Deuxamis!

 

Ik ben helemaal geïntrigeerd door je producten (vooral de stolpen met droogbloemen!), en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de afbeeldingen die je hebt gekozen om in jullie thema weer te geven. Je collecties zijn duidelijk georganiseerd, en je maakt goed gebruik van sociaal bewijs in de vorm van "Best Sellers"/Realisaties. Ook de voettekst is geoptimaliseerd voor conversie, dankzij de belangrijke pagina's, sociale media, en nieuwsbrief/contactgegevens van het bedrijf. Je bent zeker al zeer goed bezig, maar hier nog enkele kleine tips om je webshop naar het volgende niveau te brengen! 

Het ziet er nu al fantastisch uit, maar ik hoop dat ik met deze tips iets voor je heb kunnen betekenen. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Matthieu20
Toerist
12 0 1

Hoi,

 

Bedankt voor je tips we gaan er mee aan de slag!