FROM CACHE - nl_header

Graag feedback

Samibox
Bezoeker
2 0 0

www.samibox.nl 

Ik ben pas een paar dagen online. Met 800 a 1000 bezoekers p.d.. door facebookadvertenties. Maar nog geen aankopen. Wie wil er een naar kijken?

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Samibox,

Maxime hier bij Shopify. 

Gefeliciteerd met de nieuwe webshop, het ziet er nu al super uit en ik kan zien dat je er veel tijd aan hebt besteden. Ik heb een paar kleine tips die kunnen helpen met het maken van je eerste verkoop, iets wat veel nieuwe verkopers best lastig vinden. 

Om te beginnen zou ik dit hulpdocument doorlezen en nog enkele pagina's toevoegen. Vervolgens kun je deze handleiding gebruiken om de nieuwe pagina's te organiseren in de voettekst van je webshop, waar bezoekers eerst kijken wanneer ze op zoek zijn naar belangrijke informatie. Hier zijn enkele suggesties voor belangrijke pagina's die helpen met het vestigen van vertrouwen en het verhogen van conversie:

Ook belangrijk voor het verkopen is het concept van sociale bewijskracht (ik heb hier een externe link met een geweldige uitleg over dit concept), of je kunt een kijkje nemen in de Shopify app store voor apps die hierbij kunnen helpen. Ik zou vooral een 'Reviews' app toevoegen aan de winkel, maar wellicht zijn er ook andere apps die passen bij je behoeftes. Als je kiest voor een proefperiode op een betaalde app, en deze niet goed bij je doelen past, zorg er alsjeblieft voor dat je binnen de proeftermijn de app verwijderd om onverwachte kosten te voorkomen.

Ik heb hier ook een geweldige Marketing checklist voor het maken van je eerste verkoop, die je kunt gebruiken om je verkoopstrategie verder te ontwikkelen.  Ik hoop dat dit helpt en wens je veel succes met de winkel!

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Samibox
Bezoeker
2 0 0

Ik heb al het een en ander aangepast en verbeterd. Nu probeer ik  uit te zoeken hoe het zit met de snelheidsmeter. Hij gaf eerst aan 32, daarna ben ik mijn foto gaan herbenoemen ( foto omschrijving verbeteren ). Nadat ik dat gedaan had stond de meter op 22. Ik heb ook een website test gedaan via GTmetrix. Alles staat op groen ( goed ). Alleen mijn laadsnelheid staat op meer dan 5 seconden. Weet dus nu even niet meer wat ik hier aan kan doen. 

Ik heb vele bezoekers maar ze komen niet verder dan de homepage, en probeer dus uit te zoeken hoe dit komt!

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Samibox

Voor inspiratie over effectieve Homepage Design, kun je terecht bij Dit blogartikel over het onderwerp, en wellicht helpt onze Beginnersgids voor het optimaliseren van conversiepercentage met het verhogen van je omzet.

 

Ik heb ook nog enkele kleine tips om je te helpen de laadtijd van de site te verbeteren:

Succes ermee!

 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog