FROM CACHE - nl_header

Ontvang graag feedback www.no-excess.com

sebastiaanjopp
Shopify Partner
27 0 7

Ontvang graag feedback www.no-excess.com

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @sebastiaanjopp!

Jay hier van Shopify, hartelijk bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Ik heb even een kijkje genomen naar je webwinkel en ik ben erg onder de indruk! Ik heb de volgende feedback voor je:

Wat is super vind! 

  • Ik vind de kleuren en de layout van je webwinkel erg schoon en klantvriendelijk! 
  • De productfoto's van je producten zien er erg uniek en professioneel uit. 
  • Ik vind jullie logo ook erg mooi! 

Mogelijke verbeterpuntjes:

  • Misschien is het een leuk idee om wat blogs toe te voegen aan je webwinkel? Misschien kunnen dit verhalen zijn van klanten die van je producten houden bijvoorbeeld? Dit geeft toekomstige klanten de gelegenheid om zichzelf jouw producten te zien dragen, zonder dat ze je producten daadwerkelijk aan hebben. 
  • Ik zie dat je product reviews hebt ingesteld in je webwinkel, maar dat er producten zijn die nog geen reviews hebben. Misschien is het geen slecht idee om zelf wat reviews te creëren zodat toekomstige klanten deze kunnen lezen op de product-pagina's van je producten. Dit kan helpen met de conversie in je webwinkel! 

Mocht je verder nog wat feedback ontvangen met betrekking tot de Analyticus van je webwinkel aarzel dan niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam, en dan helpen we je hier graag even verder mee! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog