FROM CACHE - nl_header

Tips voor verbetering van onze webshop! www.lumina-equine.nl

JeroenHuijbers
Nieuw lid
6 0 0

Goedemiddag,

Onze website is nu een maand of 2 online en loopt best goed. Nu vind je altijd je eigen kind het knapste 😉 vandaar de vraag opbouwende kritiek op onze website gewenst! wat kunnen we doen om deze te verbeteren volgens jullie? Bedankt voor de tips en reactie's?

mvg

 

Jeroen Huijbers

www.lumina-equine.nl

 

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Jeroen, 

Maxime hier van Shopify!

De webshop ziet er inderdaad fantastisch uit, en ik heb er weinig aan op te merken. 🙂 

Ik zou misschien nog een Over ons pagina toevoegen, en een sectie Veelgestelde vragen toevoegen. Als je interesse hebt, zou je ook een 'Exit intent' pop-up app kunnen gebruiken. Als je kiest voor een betaalde app en deze niet goed past bij je webshop, zorg ervoor dat je de app voor het eind van de proefperiode verwijderd om kosten te voorkomen. Het is ook goed om te weten dat de app-ontwikkelaars hun eigen apps ondersteunen, en je via de app-pagina contact met hun kunt opnemen. 

Veel succes met de webshop!

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Hessel
Shopify Partner
18 1 3

Hi,

 

Mooie site hoor. Je zou kunnen overwegen om je site te optimaliseren voor Google. Als dat belangrijk voor je wordt, zal je in elk geval iets aan de performance moeten doen (de site laadt nu wat trager dan Google zou willen). Er is heel veel gratis tooling beschikbaar op internet die je kan helpen. Laat je site bijvoorbeeld eens analyseren door ubersuggest . Deze tool is nog grotendeels gratis en kan je helpen met het hoger ranken op Google.

Verder zag ik dat je een live-chat hebt. Je kan ook overwegen om een chatbot te implementeren om alle vragen te beantwoorden die klanten hebben. Chatbots kunnen ook een 'gesprekje' aangaan op het moment dat een bezoeker je shop verlaat zonder te kopen.

Succes met je webwinkel!

Hessel - Botz4U