FROM CACHE - nl_header

Facebook catalog connectie

JudithdeRooij
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag, ik heb een probleem met de connectie van mijn Facebook Catalogus. Deze is wel zichtbaar, maar ik kan niemand rechten geven. Deze is gekoppeld via de Shopify app en staat gekoppeld aan de shop aan de voorkant. Doordat er geen toegang verleent kan worden kunnen er geen verzamelingen worden gemaakt, geen pixel worden gekoppeld etc. 

 

Heeft iemand een idee hoe je iemand beheerder kan maken van de catalogus gemaakt vanuit Shopify?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Judith,

Iris hier van Shopify Support. Ik begrijp dat je tegen wat probleempjes aan loop nadat je je Facebook Catalogus hebt gekoppeld.

Dit is het verwachte gedrag wanneer je een Shopify-winkel verbindt met een Facebook-account, aangezien je beheerdersrechten verleent aan je eigen Shopify-winkel om producten te kunnen synchroniseren met je 'Facebook business manager account'. Gelukkig heeft dit geen invloed op hoe je de Facebook-pixel of advertenties-account verbindt. Zolang je de pixel-ID aanmaakt binnen het 'Facebook business manager account' dat de beheerder is van je Facebook-bedrijfspagina (dwz persoonlijk Facebook-account), kan je een pixel-ID maken en deze in uw Shopify-winkel installeren onder 'Online winkel > Voorkeuren '. Graag deel ook deze uitgebreide help-document van Facebook voor het instellen van uw pixel: Informatie over de Facebook-pixel

Hoe gaat het anders met uw online winkel? Heb je in het verleden veel Facebook-advertenties gedaan?

Zo niet, dan heb ik ook nog een Engelstalige blog van Shopify die ik met u kan delen, deze staat vol met tips: Facebook Pixel: How to Create Better Facebook Ads for More Conversions.
 
Ik hoop dat dit de situatie verduidelijkt, en dat ik u de nodige stappen heb gegeven om uw vraag verder op te lossen, Judith? Zo niet dan hoor ik dit graag.
 

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.