FROM CACHE - nl_header

Handmatig bestellingen aanmaken met lokale bezorging als verzendmethode

paskoala
Bezoeker
1 0 0

Hallo,

Ik bied lokale bezorging aan in mijn webshop en gebruik hiervoor de Shopify Local Delivery app. Als een klant telefonisch een bestelling plaatst, zou ik graag handmatig de bestelling in de admin willen aanmaken en voor zo'n bestelling ook lokale bezorging als verzendmethode willen kunnen kiezen, zodat de bestelling ook zichtbaar wordt in de Local Delivery app. Ik kan echter nergens vinden waar ik dit kan doen. Als ik klik op 'Verzending toevoegen' krijg ik enkel de optie 'Gratis verzending' of 'Aangepast'.

Is het mogelijk handmatig bestellingen aan te maken met lokale bezorging als verzendmethode?

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @paskoala,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Momenteel is dit een van de limitaties van lokale bezorging, maar wat ik zal doen is deze vraag doorsturen naar onze productafdeling. Jouw feedback en de feedback van onze andere gebruikers wordt namelijk gebruikt om veel nieuwe functies te plannen, maar ik kan niet garanderen of/wanneer dit zal worden veranderd.

Onze ontwikkelaars zetten alles in werk om zo veel mogelijk functies te lanceren, maar ze moeten er wel voor zorgen dat alles soepel werkt. Dit is de reden dat niet alle feedback meteen geïmplementeerd wordt, maar een groot gedeelte van de gevraagde functies worden wel toegevoegd aan het platform. 

Om op de hoogte te blijven van nieuwe functies, kun je terecht bij de Shopify Changelog en onze Shopify Pressroom. 🙂 

Groeten, 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog