FROM CACHE - nl_header

Product combo als single product

Arjenvb13
Plezierreiziger
19 0 6

Hi,

Ik ben op zoek naar app op oplossing die zorgt dat ik een simpel product kan aanbieden dat bestaat uit een aantal andere simpele producten.

We hebben bijvoorbeeld in de shop als simpele producten:

Art 1. Flesje Melk
Art 2. Broodje kaas
Art 3. Appel

Dat zou ik dan ook als Set willen aanbieden: 

Art A. 'Lunch Gezond'

Als iemand dat dan besteld wil ik wel dat op de order Art 1, art 2 en Art 3 komen te staan i.v.m. voorraad beheer en picking in het warehouse. 

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan oppakken?

Ik wil dus niet Art 1. wordt vaak samen gekocht met Art 2. en Art 3. 

5 ANTWOORDEN 5

Moersleutel
Toerist
6 0 2

ik gebruik de app Zoorix hiervoor, deze is gratis.

 

Arjenvb13
Plezierreiziger
19 0 6

Bedankt voor je reactie @Moersleutel.  Ik heb net de documentatie bekeken maar ik zie eigenlijk alleen bundel opties maar geen optie om 'alleen' de complete bundel aan te bieden als simpel product. Of begrijp ik het niet helemaal goed?


 

Moersleutel
Toerist
6 0 2

Je maakt een bundel en die noem je b.v. Gezonde Lunch, hier selecteer je de producten in. Als een klant dan b.v. melk opent krijgt hij de bundel te zien als aanrader. 
Er zijn meer app's, als je zoekt op Bundel vind je er heel veel. Helaas is er geen een die precies doet wat jij wilt hier was ik ook naar op zoek, deze app komt het meest in de buurt. 

Arjenvb13
Plezierreiziger
19 0 6

o.k. Thx!  Dan moeten ik eens kijken hoe ik creatief kan zijn om toch een oplossing te verzinnen denk ik 😉  Deze app is overigens wel mooi!

 

Moersleutel
Toerist
6 0 2

Naar aanleiding van je post heb ik even verder gezocht er is een app Bundle, die doet wel wat jij wilt. Ik heb hem zelf ook geinstalleerd en het werkt prima. In de gratis versie mag je 2 bundels maken, er is ook een betaalde versie waar je meer bundels kunt maken.