FROM LOAD - nl_header

Account verwijderd zonder reden.

Luke58
Bezoeker
3 0 0

Hallo iedereen,

 

Helaas word ik niet goed geholpen via de mail dus ik probeer het hier nogmaals.

Ik heb een shop aangemaakt en deze stond al online, na verschillende orders (welke netjes zijn geleverd) was mijn account ineens niet meer beschikbaar.

Nadat ik heb gemaild werd mijn duidelijk gemaakt dat ik de regel 15.6 (fraude) zou hebben overtreden van de shopify regels.

Ik heb gevraagd wat ik gedaan zou hebben (ik kan mijn niks bedenken) maar hier konden ze geen antwoord opgeven.

 

Hebben meer mensen dit mee gemaakt en mij hier verder mee kan helpen?

Ik heb er veel tijd en geld ingestoken om alles zo goed mogelijk te doen en nu ben ik slachtoffer van iets wat ze niet kunnen uitleggen.

 

Met vriendelijke groet,

Luke 

4 ANTWOORDEN 4

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Luke,

 

Iris hier van Shopify Support. Dat lijkt mij inderdaad niet de juiste manier om een account te sluiten. Heb je niet toevallig een mail van onze financiële afdeling gekregen, mogelijk is deze in de spam/ junk box terecht gekomen van je mailbox? Dit soort mailtjes gaan altijd naar de account eigenaars email adres, er zal altijd een uitleg moeten zijn en ik onderzoek dit graag voor je.

 

Kun je mij je shopnaam (myshopify.com domein) geven dan stuur ik je een mailtje. Ik zal hierna ook even in onze ticket queue kijken bij support, mogelijk vind ik je maitjes terug als je dezelfde email adres hebt gebruikt als hier, als dit zo is dan hoef je hier geen antwoord te sturen, dan gaan we per email verder, hoe je inbox even in de gaten.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.
Shopify Support Advisor

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Luke58
Bezoeker
3 0 0

Hallo Iris,

 

Bedankt voor je antwoord. 
mijn Shopify domein was: Phonicaa.myshopify.com

Er is niks in de spam box en heb ook geen mail gehad. 

Met vriendelijke groet,

Luke

Luke58
Bezoeker
3 0 0

Hallo Iris,

 

Ik heb een reactie op de mail gestuurd, kunnen we via daar communiceren of is dat een no reply mail?

 

met vriendelijke groet,

 

Luke

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Luke,

 

Ik heb contact gehad met onze financiële afdeling want je antwoord was naar hun gegaan, niet naar mij. Ze hebben mij belooft dat ze je direct een antwoord zullen sturen en als je nog vragen hierover hebt om dan te reageren op hun email waardoor de vraag binnen de juiste afdeling terug komt.

 

Hopelijk krijgt u dus snel een antwoord.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.