FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Afreken scherm wil ik in het Duits hebben

apprick
Nieuw lid
6 0 0

Hallo!!

 

ik gebruik Translate your shop over mijn webshop, past die prima de talen aan die je wilt van je webshop.

 

alleen in het afrekenscherm past die niet de talen aan.

 

Weet iemand waar ik dit kan aanpassen?

 

 

Mvg

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Geslaagd.

Hallo @apprick 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Bij de app van "GTranslate" hebben de ontwikkelaars de basisfunctionaliteit gratis gemaakt, maar voor bepaalde functies (waaronder het vertalen van de checkout) is een betaald abonnement nodig:

 

06-02-i1au3-a6s0h

 

Er zijn verschillende andere vertaal-apps beschikbaar in de app-store, dus als je niet wilt betalen voor GTranslate, dan kun je kijken of één van de andere apps een geschikte oplossing biedt. Voor een overzicht van de verschillende vertaal-apps kun je hier klikken

 

06-12-1sxhw-jt98z

 

Afhankelijk van hoe uitgebreid je website is, kan de app van "Weglot" misschien een oplossing zijn: deze app is gratis tot 2000 woorden, en volgens de beschrijving van de app wordt ook de checkout standaard vertaald:

 

06-11-ou0ua-az5js

 

06-13-ws0s2-qsuq5

 

Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is! 🙂

 

Met vriendelijke groet, Vincent

 

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Geslaagd.

Hallo @apprick 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Bij de app van "GTranslate" hebben de ontwikkelaars de basisfunctionaliteit gratis gemaakt, maar voor bepaalde functies (waaronder het vertalen van de checkout) is een betaald abonnement nodig:

 

06-02-i1au3-a6s0h

 

Er zijn verschillende andere vertaal-apps beschikbaar in de app-store, dus als je niet wilt betalen voor GTranslate, dan kun je kijken of één van de andere apps een geschikte oplossing biedt. Voor een overzicht van de verschillende vertaal-apps kun je hier klikken

 

06-12-1sxhw-jt98z

 

Afhankelijk van hoe uitgebreid je website is, kan de app van "Weglot" misschien een oplossing zijn: deze app is gratis tot 2000 woorden, en volgens de beschrijving van de app wordt ook de checkout standaard vertaald:

 

06-11-ou0ua-az5js

 

06-13-ws0s2-qsuq5

 

Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is! 🙂

 

Met vriendelijke groet, Vincent

 

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

apprick
Nieuw lid
6 0 0

Thanks hier heb ik wat aan