FROM CACHE - nl_header
Opgelost

'Bestel voor €.. meer en krijg gratis verzending' melding toevoegen

Lennard97
Nieuw lid
7 0 0

Goedemiddag allemaal,

Ik wil graag bij het afrekenen een melding toevoegen dat klanten bij een hogere besteding van een bepaald bedrag geen verzendkosten hoeven te betalen. 

Kan dit alleen via lastige html codes of zie ik iets over het hoofd? Zou geweldig zijn. Mijn thema is Debut.

Hoor graag! 

Lennard

 

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Lennard97

Jay hier van Shopify.

Ik zie dat je graag bij het afrekenen een melding wilt weergeven dat bij een specifiek bedrag er geen verzendkosten hoeven betaald te worden. Ik lees dat je dit graag liever niet via HTML-codering wilt doen. Een andere oplossing is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
208 106 21

Geslaagd.

Hey @Lennard97

Jay hier van Shopify.

Ik zie dat je graag bij het afrekenen een melding wilt weergeven dat bij een specifiek bedrag er geen verzendkosten hoeven betaald te worden. Ik lees dat je dit graag liever niet via HTML-codering wilt doen. Een andere oplossing is om dit via een app in te stellen. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roell
Toerist
8 0 0

Ga naar de taalverwerker, zoek naar afrekenen en pas de tekst aan die bij het afrekenen wordt getoond.