FROM CACHE - nl_header

Color swatches (nederlands)

NielsH
Toerist
4 0 0

Kan iemand mij helpen met het toevoegen van color swatches zonder een Shopify-app te moeten downloaden waarvoor je geld moet betalen. Ik gebruik het thema Brooklyn. Ik heb de methode in de link hieronder al geprobeerd, maar het lukte niet vanaf de stap dat je een "selectcallback function" moet opzoeken.

 

 

 https://community.shopify.com/c/Shopify-Design/Product-pages-Add-color-swatches-to-products/td-p/616...

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @NielsH,

 

Iris hier van Shopify Support. Dit is inderdaad een lastige vraag waar wij van het Shopify Support team niet echt bij kunnen helpen omdat wij geen codering experts zijn. Nu is er wel een forum poster die heeft aangeboden om te helpen bij problemen in andere thema's. Zie hier zijn aanbod:

12-00-sbe25-jxrgz

Zijn post staat op deze pagina, klik hier op "Reply" om hem een vraag te sturen: https://community.shopify.com/c/Shopify-Design/Product-pages-Add-color-swatches-to-products/td-p/616...

Verder als je geen gehoor krijgt, kan je het ook deze Forum poster vragen, zij hebben ook het Brooklyn thema, wellicht kunnen zij ook helpen:

12-57-kv44j-oqupi

Als alternatief zijn er inderdaad (betaalde) apps of een Shopify Expert die je kan inschakelen, maar dan zal je inderdaad moeten betalen. Er is vast iemand op de Experts Marketplace die u hierbij kan helpen. De app Swatchy Image & Color Swatches biedt ook 5 dagen gratis test periode aan, en hierna is er $ 25 eenmalige kosten om de app te blijven gebruiken.

Er zijn twee manieren waarop u experts kunt inhuren binnen de experts Marketplace:
 
Blader door diensten en neem rechtstreeks contact op met experts door een offerte aan te vragen.
Creëer een baan en wordt gematcht met experts. U kunt dan kiezen met wie u wilt samenwerken.
 
Als u een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, bent u niet verplicht om een expert in te huren. U bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of u met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr die diensten al aanbiedt vanaf $ 5.
 
Ik hoop dat de Engelstalige Forum Posters je kunnen helpen of dat een Expert/App hierbij kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.