FROM CACHE - nl_header

Domeinnaam kopen lukt niet

Krampiltz
Bezoeker
1 0 0

Beste,

 

Als ik een extra domeinnaam wil kopen dan doet ie alles goed tem het kopen Daarna krijg ik foutmelding "Winkelinformatie bewerken" maar alles staat correct volgens mij.Alvast bedankt

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Krampiltz,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

We krijgen deze melding doorgaans van klanten die met PayPal proberen te betalen, en de meeste klanten kunnen dit oplossen door hun saldo op te waarderen, of door direct contact op te nemen met PayPal ondersteuning

Ik zou aanraden om de onderstaande vereisten na te kijken:

  • Het PayPal-account moet volledig zijn geverifieerd om facturering mogelijk te maken. Voordat het account is geverifieerd, moet je een bijbehorende kaart / account selecteren om mee te betalen.
  • Betaalmethodes die aan het PayPal-account zijn gekoppeld, moeten internationale (USD) terugkerende factureringsmogelijkheden hebben om de afschrijving te kunnen verwerken. Lokale creditcards die transacties in lokale valuta vereisen, worden bijvoorbeeld geweigerd.
  • Mogelijke oplossing: je kunt nog steeds je bankrekening koppelen (indien ondersteund) of je “PayPal-portemonnee” aanvullen als een alternatieve manier om met PayPal te kunnen betalen.

Als je account voldoet aan de bovenstaande vereisten, raad ik aan om contact op te nemen met PayPal Ondersteuning, die je kunnen helpen met het vinden van de oorzaak, zowel als een passende oplossing. Als je er niet uitkomt, zal ik natuurlijk graag helpen met het onderzoeken. Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen? 

 

Groeten,

 

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog