FROM CACHE - nl_header

E-mail meldingen wijzigen

Martijn2
Bezoeker
1 0 0

Hallo allemaal!

Ik ontvang nu voor elke bestelling een aparte e-mail, maar wil die melding graag uitzetten of bijv terug naar 1 x per dag.

Waar/hoe doe ik dat?

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Martijn2,

 

Iris hier van Shopify. Je kunt de standaard email uitzetten binnen de admin, en bijvoorbeeld de desktop notificaties of RSS feed gebruiken om op de hoogte te blijven.

20-06-3tdwr-nwwk6

 

Maar als je liever zelf bepaal wanneer en wie deze meldingen krijgen, dan kan een app hier ook helpen, zo is er bijvoorbeeld de app: OrderAlerts.

20-12-ue2f4-ulh7y

Als je vragen hebt over de functies van deze apps, kun je contact opnemen met de externe ontwikkelaar voor de app door gebruik te maken van de informatie onder "Support" op de app-pagina. Aangezien dit apps van derden zijn, vallen alle vragen die specifiek zijn voor deze apps buiten onze ondersteuning. Hier ook een filmpje dat je laat zien hoe je de hulp van de ontwikkelaar van een App kunt inschakele... Naast deze twee zijn er natuurlijk nog heel veel meer handige apps te vinden in de Shopify Appstore. Heb je iets specifieks nodig, dat ik over het hoofd heb gezien, laat het mij dan weten, of kijk zelf even. Met de juiste zoekwoorden vind je meestal wel wat je zoekt, en door de reviews te lezen krijg je vaak een goed beeld van de kwaliteit van een app.

Experts inhuren voor hulp met Shopify

Wil je graag dat iemand anders nog even naar je vraag kijkt voordat je voor een (betaalde met terugkerende kosten) app kiest? Op de Shopify Expert Marketplace kun je ervaren Shopify agencies en freelancers vinden die je kunt inhuren om naar je webshop te kijken en je te helpen met alle aspecten ervan. Zie het help document: Huur nu een expert in. Of bekijk de optie om een Webhook te creëeren, hier kan een expert ook bij helpen, want dit kan de helpdesk niet.

Als je een opdracht maakt of een offerte aanvraagt, ben je niet verplicht om een expert in te huren. Je bepaalt of ze geschikt zijn voor de opdracht en of je met hen wilt samenwerken. Er is ook een optie om een freelancer in te huren bij een onafhankelijke website zoals Fiverr.

Ik hou deze post even in de gaten voor een eventuele antwoord, als iets nog onduidelijk is. Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.