FROM CACHE - nl_header

Opmerkingenveld bij het aan te schaffen product

WendyK
Bezoeker
1 0 0

Hi allen,

ik overweeg op mijn bestaande webshop over te zetten naar Shopify. 
echter voordat ik dat doe moet ik wel weten of een aantal zaken ook hier mogelijk zijn. Ik personaliseer namelijk producten dus bij de aankoop van het product, dus de pagina waar je een foto van het artikel koopt en het aantal kan selecteren moet je ook je naam en een datum kunnen invullen. Is dit mogelijk in shopify en hoe kan ik dat toevoegen? Ik kan het nergens vinden. 

4 ANTWOORDEN 4

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @WendyK,

 

Mijn naam is Iris, ik ben één van de Support adviseurs van Shopify, en ik kan je hiermee helpen.

Je kunt opmerkingen bij bestellingen gebruiken om speciale instructies van klanten te verzamelen over hun bestelling. Met de meeste gratis Shopify-thema's kun je een tekstvak met opmerkingen bij bestellingen inschakelen op je winkelwagen-pagina. Het Simple-thema ondersteunt geen opmerkingen bij bestellingen, en bij het thema Debut 17.2.0 of een nieuwer versie kloppen de instructies hieronder niet helemaal.

Met "Opmerkingen bij bestellingen", die beschikbaar zijn in bijna elk gratis Shopify-thema, kun je speciale instructies vastleggen over hoe je een bestelling kunt voorbereiden en leveren. En opmerkingen bij bestellingen worden in sommige thema's aangeduid als "Notities voor winkelwagens".

"Eigenschappen van regelitems" worden gebruikt om aanpassingsinformatie over specifieke producten in een bestelling vast te leggen. De instructies om dit aan te passen voor enkel producten, vind je hier: Engelstalige Community artikel: Product pages - Get customization information for products. Eigenschappen van regelitems worden rechtstreeks op de productpagina opgegeven. 

 

Hier de stappen om "Opmerkingen bij bestellingen" in te schakelen:

1. Ga in het Shopify-beheercentrum naar Online winkel > Thema's. Zoek het thema dat je wilt bewerken en klik op Aanpassen.
2. Je kunt de instellingen van de winkelwagen voor je thema vinden op het tabblad thema-instellingen of op het tabblad secties. Klik eerst op thema-instellingen en kijk of de winkelwagen-instellingen van je thema daar beschikbaar zijn. Als je thema geen winkelwagen sectie heeft in thema-instellingen klik dan op secties. Om toegang te krijgen tot de instellingen van je winkelwagen, navigeer in het voorbeeld van het thema naar je winkelwagen pagina door op het pictogram koptekst winkelwagen te klikken. Wanneer je op de pagina van de winkelwagen in het voorbeeld van een thema staat, zie je het tabblad winkelwagen-instellingen in de themabewerker:
3. Vink in de winkelwageninstellingen van je thema de optie Opmerkingen bij bestellingen inschakelen aan.
4. Klik op Bewaar.

Je kunt de tekst dat in het opmerking veld staat bewerken. Standaard staat op het etiket 'speciale instructies voor verkoper'. Als je dit wilt aanpassen volg dan deze instructies van onze help document: Wijzig het label van je opmerkingen bij bestellingen.

Ik hoop dat dit is waar je naar op zoek bent, maar laat het me weten als ik hiermee nog verder kan helpen. 🙂

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Irma9999
Bezoeker
2 0 0

Beste,

Ik heb nu best al een uurtje of wat gezocht maar ik kan echt niet vinden waar ik bij het thema Debut de opmerkingen bij een bestelling kan inschakelen. De opmerkingen die de klant kan maken. Ik zie enkel de plek waar je zelf aantekeningen bij een bestelling kunt maken en dat zoek ik niet. Ik zoek de optie omdat ik graag wil dat klanten opmerkingen kunnen maken maar ook om aan te kunnen geven of ze het kado willen hebben ingepakt. En hoe kun je een kado naar iemand anders laten versturen? Wara kan ik dat vinden?

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste @Irma9999 

 

Iris weer, ik help je graag verder. Ik heb even een filmpje gemaakt, om te laten zien waar je dit in Debut kan aanzetten.

20-13-p8vdd-jg3mz

De instructies om dit in te stellen of aan te passen, staan hier:

Weet alsjeblieft dat mijn steun hier niet eindigt. Klik gerust op de antwoordknop als je meer hulp nodig hebt en wij helpen je graag verder. Zelf ben ik de komende dagen vrij waardoor ik niet direct kan reageren, ik zal deze nog steeds beantwoorden zodra ik terug ben, dit is ook de reden waarom je op dit antwoord even moest wachten. Maar als je dit liever meteen oplost, terwijl ik weg ben, kun je een nieuw support ticket sturen en deze community post noemen in je e-mail, zodat mijn collega's kunnen opvolgen waar we waren gebleven. Of je kan ons contacteren via onze live ondersteuningsteam dat hier 24/7 voor je klaar staat in het Engels 🙂 Zij kunnen je dan meteen helpen.

Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

smartbuyit
Bezoeker
1 0 0

Hi hi, zou ik mogen weten welke app je hiervoor hebt gebruikt?