FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Unieke code voor de klant per gekocht product

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Hallo allemaal, 

 

Ik kan het nog nergens terugvinden en hoop dat iemand van jullie mij op weg kan helpen! 

 

Ik wil graag dat elke klant die een product koopt op mijn webshop een unieke code krijgt te zien per product. De klant koopt in onze webshop een uniek samengestelde "deal" van een van onze leveranciers en krijgt dus niet een fysiek product toegestuurd maar moet een code ontvangen die hij of zij vervolgens kan vertonen bij de leverancier. Op vertoon van deze code krijgt de klant vervolgens zijn "deal". Vergelijk het een beetje als het social deal \ groupon principe maar dan voor een club ondernemers die zich verenigen en zelf dit soort deals plaatsen voor hun gezamenlijke klanten. 

 

Concreet dus: 

1. is er een mogelijkheid om per verkocht product een unieke code te zenden naar de klant? 

2. kunnen we deze code laten zien in het besteloverzicht van een klantaccount?

3. is het vervolgens mogelijk dat leveranciers van de "deals" een overzicht hebben van de unieke codes en zo dus weten ter controle dat een "deal" verkocht is en ook geldig is om bij hem of haar in de winkel in te leveren?

 

Dank alvast voor de hulp!

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @MitchSpecials,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik kan niet zeggen dat dit een vraag is die ik al eerder heb gezien, maar ik heb geprobeerd een app te vinden die een passende oplossing biedt op deze vragen. Dit heb ik niet kunnen vinden, maar ik vond wel dit Engelstalige Community-bericht, die je misschien op weg kan helpen. 

 

Omdat dit best een geavanceerde set-up is, is de beste oplossing waarschijnlijk het laten coderen van een oplossing door een Shopify Expert. Als je zoekt op het Experts Platform, kun je hoogst waarschijnlijk iemand te vinden die dit systeem kan bouwen. Deze Shopify Experts kunnen namelijk worden ingehuurd voor allerlei taken, bijvoorbeeld, het integreren met een ander systeem.

 

Succes ermee! Maxime 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @MitchSpecials,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik kan niet zeggen dat dit een vraag is die ik al eerder heb gezien, maar ik heb geprobeerd een app te vinden die een passende oplossing biedt op deze vragen. Dit heb ik niet kunnen vinden, maar ik vond wel dit Engelstalige Community-bericht, die je misschien op weg kan helpen. 

 

Omdat dit best een geavanceerde set-up is, is de beste oplossing waarschijnlijk het laten coderen van een oplossing door een Shopify Expert. Als je zoekt op het Experts Platform, kun je hoogst waarschijnlijk iemand te vinden die dit systeem kan bouwen. Deze Shopify Experts kunnen namelijk worden ingehuurd voor allerlei taken, bijvoorbeeld, het integreren met een ander systeem.

 

Succes ermee! Maxime 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog