FROM LOAD - nl_header

Voorraad veranderd niet bij wijzigen variant

Svenhog
Nieuw lid
10 0 0

We hebben een formule toegevoegd die weergeeft hoeveel producten we nog op voorraad hebben. Dit werkt prima, alleen als we switchen tussen de varianten dan UPDATE die de voorraad niet. Waar kunnen we dit aanpassen, zodat ook deze sectie wordt geupdate.

 

Horen het graag! stock script.png

 

 

 

Stock 2.pngStock.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 42

Hoi @Svenhog,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Zou ik je kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even nader kan onderzoeken? Als ik de winkel kan zien, kan ik op basis hiervan de beste volgende stappen delen. Het zou ook goed zijn om te weten welk thema je probeert aan te passen. Van de screenshots geloof ik dat dit Brooklyn is, maar ik kan het niet zeker weten. Als het inderdaad het Brooklyn-thema is, is dit iets waar ons thema-ondersteuningsteam voor je naar zou kunnen kijken. 😄

 

Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en ons thema-ondersteuningsteam een kijkje laten nemen. Als het thema echter geen door Shopify ontworpen thema is, maar een betaald thema van een derde partij, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de ontwikkelaar.

 

Alvast bedankt!

 

Maxime

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog