FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Aaangepaste pagina-content' veranderen in een subpagina.

Jorisdejonge
Bezoeker
1 0 0

Dag beste mensen,  

Ik vraag mij af hoe je de "aangepaste pagina-content' veranderd in een subpagina.
Ik zou deze graag in de zelfde template willen zoals de homepage, niet een kale pagina met tekst.

Kan iemand mij hierbij helpen?

Dank,

Joris 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Jorisdejonge!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp. Ik lees dat je graag je subpagina's wilt kunnen bewerken net zoals je je homepagina kunt bewerken.   

Afhankelijk van je thema zou dit in een gelimiteerde manier mogelijk moeten zijn. Mocht je thema een OS 2.0 thema zijn dan kun je op meerdere blokken / secties toevoegen aan je subpagina's zoals bijvoorbeeld je product pagina's en collectiepagina's, net zoals je op je homepagina kunt doen. Je kunt meer over ons OS 2.0 thema versie lezen in ons 'Versies van thema-architectuur' hulpartikel.

Hier 3 voorbeelden van thema's die gebruik maken van ons OS 2.0 thema versie:

Klik hier om alle thema's in ons Shopify Theme Store die gebruik maken van ons OS 2.0 thema versie te bekijken.

Mocht je momenteel gebruik maken van een thema die niet ons OS 2.0 thema versie heeft, dan is het ook mogelijk om meerdere aanpassingen toe te brengen aan je subpagina's met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store, en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben, aarzel dan niet om deze te plaatsen als reactie binnen dit onderwerp zodat onze ondernemers en experts je eventueel nog ten hulp kunnen staan. 🙂

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Jorisdejonge!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van dit onderwerp. Ik lees dat je graag je subpagina's wilt kunnen bewerken net zoals je je homepagina kunt bewerken.   

Afhankelijk van je thema zou dit in een gelimiteerde manier mogelijk moeten zijn. Mocht je thema een OS 2.0 thema zijn dan kun je op meerdere blokken / secties toevoegen aan je subpagina's zoals bijvoorbeeld je product pagina's en collectiepagina's, net zoals je op je homepagina kunt doen. Je kunt meer over ons OS 2.0 thema versie lezen in ons 'Versies van thema-architectuur' hulpartikel.

Hier 3 voorbeelden van thema's die gebruik maken van ons OS 2.0 thema versie:

Klik hier om alle thema's in ons Shopify Theme Store die gebruik maken van ons OS 2.0 thema versie te bekijken.

Mocht je momenteel gebruik maken van een thema die niet ons OS 2.0 thema versie heeft, dan is het ook mogelijk om meerdere aanpassingen toe te brengen aan je subpagina's met behulp van enkele apps. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store, en ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben, aarzel dan niet om deze te plaatsen als reactie binnen dit onderwerp zodat onze ondernemers en experts je eventueel nog ten hulp kunnen staan. 🙂

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog