FROM CACHE - nl_header

Items in collectie links uitlijnen

SandraK_
Bezoeker
2 0 0

Hi all,

Is er een mogelijkheid om de items in een collectie links uit te lijnen? Dus niet de tekst en button onder een item, maar de items zelf. Als ik nu 3 items op 1 rij heb, dan komt de vierde in het midden eronder. Ik wil graag dat deze aan de linkerkant komt te staan. 

Ik heb overigens Shopify Lite en maak gebruik van de Koopknop (collectie).

 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @SandraK_,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb het zelf even geprobeerd in mijn eigen winkel, en kan bevestigen dat het niet mogelijk is om de instellingen te wijzigen om de producten links uit te lijnen. Hoewel wij niet getraind zijn in codering, en het aanpassen van de codering van de koopknop niet ondersteunen, zou het kunnen dat je dit wel voor elkaar kunt krijgen met bewerkingen aan de codering van de knop. 

Als je zelf goed bent in coderen, heb ik hier twee hulpmiddelen die hierbij kunnen helpen:

Mocht je niet bekend zijn met codering, kun je overwegen om een Shopify Expert in te huren om hiermee te assisteren. Deze Experts zijn door ons goedgekeurd, kennen het platform binnenstebuiten, en kunnen helpen met het bereiken van allerlei doelen. Je kunt zelf een Expert kiezen, of een aanvraag publiceren waarop verschillende Experts kunnen reageren. Ik verwacht dat er wel een Shopify Expert is die je hiermee kan helpen!

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

SandraK_
Bezoeker
2 0 0

Dank voor je reactie.

Het is niet zo'n grote issue om een expert voor in te huren. Wellicht dat ik zelf nog een keer in de code ga duiken. In ieder geval bedankt voor de bevestiging dat ik in de standaard settings hiervoor niks over het hoofd zie.

Boodoo
Bezoeker
2 0 0

Beste Sandra,

Zou je je website link kunnen delen? dan kan ik naar de code kijken.