FROM CACHE - nl_header

product order direct naar leverancier sturen

sebasgame-x
Toerist
6 0 1

Beste community,

ik ben net begonnen met mijn webshop, Het gaat hier om een dropshopping website. Ik was benieuwt of er in Shopify zelf een mogelijkheid is om de order van een product meteen naar de juiste leverancier te versturen en als CC om het zo te zeggen naar mij. Als dit niet het geval is. zijn er plug ins of apps die dit wel kunnen?

Het gaat hier om meerdere leveranciers.

als er vragen zijn hoor ik het graag.

ik hoor graag van u.

met vriendelijke groet,

Sebastiaan den Hertog 

1 ANTWOORD 1

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @sebasgame-x 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Ik begrijp dat je zelf al dropship-leveranciers hebt gevonden, en wilt weten hoe je deze leveranciers automatisch op de hoogte kunt stellen van een nieuwe order, klopt dat?

 

Wanneer je in de admin naar "Instellingen" > "Notificaties" gaat en daar naar beneden scrolt, heb je de mogelijkheid om ontvangers van bestelbevestigingen in te stellen; dit kunnen interne mensen zijn, maar ook externe zoals dropship-leveranciers.

 

30-55-tvlrn-iqw6u

 

Alle ontvangers die je hier instelt zullen alle bestelbevestigingen ontvangen, dus je kunt niet instellen dat bedrijf A alleen notificaties ontvangt voor product A, en bedrijf B alleen notificaties voor product B.

 

Voor het instellen van notificaties naar verschillende partijen kun je een app als "Notifications" gebruiken:

 

30-02-sdpik-52b9k

 

Apps worden ontwikkeld door onafhankelijke ontwikkelaars, en als je vragen over een app hebt kun je via de app-pagina direct contact opnemen met de ontwikkelaars.

 

Ik hoop dat dit de informatie is waar je naar op zoek was! 🙂

 

Met vriendelijke groet,

 

Vincent

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution