FROM CACHE - nl_header

producten toevogen aan juiste pagina

theoutertowners
Bezoeker
1 0 0

Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb bovenin een menu gemaakt met shop en daar een aantal pagina's onder gehangen.
Nu heb ik producten aangemaakt en deze aan de pagina gehangen. Ik zie ze echter niet in de pagina's staan.

Onderin mijn website heb ik ook een menu met collecties staan en daar ook alle pagina's in staan die bovenin mijn shop menu staan. Daar komen de producten wel in te staan.

Wat doe ik verkeerd? Hoe krijg ik ook de producten bovenin het shop menu in de juiste pagina's 

groetjes Mieke

 

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @theoutertowners,

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik zou dit graag voor je onderzoeken als het nog niet is opgelost. Zou ik je dan kunnen vragen om de link naar je winkel hier te delen, zodat ik dit even kan bekijken? Ik zal graag even checken dat de navigatie op de juiste manier is ingesteld. Anders heb ik hier ook een Geweldige sectie van ons Hulpcentrum, met alles wat je wilt weten over navigatie. 🙂

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Maloni
Bezoeker
2 0 0

Hoi Maxime

Zou je mij eventueel kunnen helpen? Hoe maak ik pagina's onder mijn navigatie? Bv onder SHOP -> Knits & Vests?

 

Alvast bedankt

Jolien

www.maloni.be

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Maloni,

 

Ik zie dat het al gelukt is om Knits & Vests toe te voegen als menu-optie, dus je bent al goed op weg. 🙂

 

20-09-k0vdp-4swt4

 

Je hoeft dus enkel een sub-menu toe te voegen aan het menu-item 'vests & knits'. Om dit te doen kun je de stappen hieronder volgen:

 

1. Klik op Online Winkel > Navigatie, en het menu dat je wilt aanpassen

20-09-5neje-cz462

2. Kies het menu-item waaronder je het sub-menu wilt toevoegen (in dit geval, SHOP), en vul de tekstvelden in:

20-09-wfe69-m0rir

3. Na het toevoegen van het nieuwe menu-item, kun je het naar de juiste positie slepen (in dit geval, onder KNITS & VESTS😞

20-09-08wh1-5rswe

 

Ik hoop dat dit helpt!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog