FROM CACHE - nl_header

Productfotos veranderen naargelang op welke pagina je bent

LeondeCame
Ontdekker
48 1 13

Hallo,

Ik heb een vraag over de productfoto’s van ee product. Ik heb 2 pagina’s waarop producten te zien zijn: ‘mannen’ en ‘vrouwen’. 

Ik wil graag dat als je op de pagina ‘vrouwen’ komt je een foto ziet van een vrouw met het product. En dan als je op de mannen pagina komt je een foto krijgt van een man met het product.

 

Het is wel hetzelfde product en dus ook dezelfde voorraad. Een ander product aanmaken kan dus niet.

Is hier een oplossing voor? 

 

Met vriendelijke Groeten,

Demy

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @LeondeCame,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Er zijn een paar manieren om je voorraad te synchroniseren. Om te beginnen, kun je Het product dupliceren. Vervolgens kun je gebruik maken van een app zoals SimpleSync of Connected Inventory, deze apps maken het mogelijk om voorraad tussen verschillende producten te synchroniseren. 

Als je liever geen maandelijkse kosten wilt betalen, kun je anders ook een Shopify Expert inhuren om een oplossing te laten bouwen. 

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

LeondeCame
Ontdekker
48 1 13

 Hallo @Maxime 

 

Als ik het product dupliceer gaat dan ook de voorraad bij beide producten af als iemand een product aankoopt?


MvG,

Demy

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Demy,

Dat gebeurt alleen als je gebruik maakt van een van de genoemde apps om voorraad tussen de producten te synchroniseren. 

Ik hoop dat dat helpt!

Maxime

 

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog