FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Wat zijn de afmetingen van de afbeeldingen in mijn Shopify thema Venture?

SuppZone
Bezoeker
1 0 0

Beste mede webshop eigenaren,

Voor mijn webshop pagina wil ik graag aanbieding gaan weergeven. Echter weet ik niet de exacte afmetingen. Als ik nu een afbeelding kies komt het er niet mooi op te staan. 

Op de afbeelding hier onder heb ik een voorbeeld. Ik zou graag willen weten wat de afmetingen zijn van de afbeelding met tekstlink.

Groet,

Luc van SuppZone

www.SuppZone.nl

Schermafbeelding 2021-02-13 om 13.06.04.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @SuppZone

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je graag wilt weten wat de afmetingen zijn van de Afbeelding met tekstlink afbeelding, zodat je deze zo goed mogelijk kan weergeven. We hebben een hele handige hulpartikel genaamd 'Praktische tips voor afbeeldingen' waar je precies kunt zien wat de aanbevolen afmetingen van verschillende afbeeldingen zijn. Voor de afbeelding met koptekst is de aanbevolen afmeting: 2048 x 512 PX, met een bestand grootte kleiner dan 20MB. Ten slotte ondersteunen wij PNG en JPEG afbeeldingen als bestandstypes.

Ik zie dat je de Venture thema hebt ingesteld. Je kan in de 'Venture' hulpartikel meer lezen over je huidige thema. Ook zijn de 'Thema-instellingen voor Venture', 'Secties voor venture', en 'Tips voor Venture' handige hulpartikelen die misschien goed van pas kunnen komen.   

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @SuppZone

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je graag wilt weten wat de afmetingen zijn van de Afbeelding met tekstlink afbeelding, zodat je deze zo goed mogelijk kan weergeven. We hebben een hele handige hulpartikel genaamd 'Praktische tips voor afbeeldingen' waar je precies kunt zien wat de aanbevolen afmetingen van verschillende afbeeldingen zijn. Voor de afbeelding met koptekst is de aanbevolen afmeting: 2048 x 512 PX, met een bestand grootte kleiner dan 20MB. Ten slotte ondersteunen wij PNG en JPEG afbeeldingen als bestandstypes.

Ik zie dat je de Venture thema hebt ingesteld. Je kan in de 'Venture' hulpartikel meer lezen over je huidige thema. Ook zijn de 'Thema-instellingen voor Venture', 'Secties voor venture', en 'Tips voor Venture' handige hulpartikelen die misschien goed van pas kunnen komen.   

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog