FROM CACHE - nl_header

Winkelwagen - kopen - verzenden wordt berekend bij het uitchecken - Land/Regio (HELP)

Williamsparks
Bezoeker
1 0 0

Beste lezer, 

 

Zoals je aan het onderwerp kunt lezen, heb ik een aantal problemen waar ik al dagen tegen aanloop. Het gaat om de volgende punten:

 

Winkelwagen

Wanneer je op mijn productpagina komt, staat daar [aantal] en [aan winkelwagen toevoegen]. Ik wil dit heel erg graag veranderen naar [afrekenen]. Ik heb alle instellingen, coderingen etc. gecheckt maar ik kom er niet achter hoe ik dit kan veranderen. Ik wil namelijk mijn klanten direct kunnen laten afrekenen, i.p.v. al die stappen nog te moeten doorlopen. 

 

Verzenden wordt berekend bij het uitchecken

Hier irriteer ik me ook inmiddels ongelofelijk erg aan. Het lukt mij op geen enkele wijze de tekst [verzenden wordt berekend bij het uitchecken] onder mijn prijs te verwijderen. Er wordt helemaal geen verzendkosten berekend bij het uitchecken? Alle instellingen gecheckt nergens kan ik dat uitvinken of weghalen. 

 

Land/regio

Nog zoiets. Zodra je bij het afreken-scherm komt en je gegevens moet invullen, vraagt de pagina ook om je land/regio in te vullen. Echter als je daar op drukt, staan er geen landen????????????????!!!!!!!!!!!!! dit houdt dus in dat niemand kan verder kan gaan naar betalen, omdat ie geen land of regio kan invullen.

 

Sorry voor mijn - misschien wat - opdringerige vragen maar ik wordt er gek van dat het me niet lukt deze problemen te verhelpen. 

 

Ik hoor heel graag hoe ik dit kan aanpassen. Alvast bedankt voor de moeite!!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Williamsparks ,

 

Maxime hier bij Shopify. Dit zijn goede vragen, want dit soort dingen kunnen in het begin best ingewikkeld zijn. 

 

Winkelwagen

Het is niet mogelijk om bepaalde stappen in het afrekenproces te veranderen of verwijderen, want voor beveiligingsredenen is het momenteel niet mogelijk om het gedeelte na de winkelwagen aan te passen. Ik weet dat dit geen ideaal antwoord is, en zal deze aanvraag daarom ook doorgeven aan ons product-team. De feedback van verkopers op ons platform speelt namelijk een belangrijke rol in de toekomst van onze producten. 

 

Om klanten toch de optie te geven om direct af te rekenen, kun je ook kiezen om gebruik te maken van dynamische checkout knoppen. Lees op ons hulpcentrum verder over dynamische checkout knoppen.


Verzenden wordt berekend bij het uitchecken

De tekstinhoud van je webshop kan worden aangepast met gebruik van de taaleditor. Om dit te doen kun je navigeren naar Online Winkel > Thema's > Acties > Talen bewerken. Je kunt vervolgens zoeken naar een bepaald stukje tekst, of bladeren door de verschillende secties van de site. 

 

20-01-bh1kl-rz0um

 

Land/regio

Het klinkt alsof de set-up voor verzending nog niet helemaal is afgerond. Je kunt klikken op Instellingen > Verzending om de verzendinstellingen van je winkel na te kijken. Je kunt hier aanvullende verzendzone's toevoegen aan het Algemene Profiel, of een nieuw verzendprofiel aanmaken, afhankelijk van je verzendstrategie. Om hierbij te helpen hebben we Deze handige gids over Verzendprofielen. Je kunt op ons hulpcentrum ook meer informatie vinden over het maken van Verzendzone's.  

   

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog