FROM CACHE - nl_header

Emailhosting, hoe werkt dat precies? Help

Bernna
Toerist
8 0 1

Hoi,

Ik ben op het moment opzoek naar een mailhoster en ik denk dat Zohomail gaat worden maar het is mij nog niet duidelijk hoe mailhosting werkt precies? 

Welke emailadres krijgt de klant te zien? 

Als ik op een email van de klant wil reageren, vanuit welke emailadres gebeurt dat en wat ziet de klant uiteindelijk? Ziet hij de aangepaste adres aan mijn domeinnaam zoals info@mijnnaam.nl, of juist een andere?

 

Ik hoop dat hier snel iemand is die reageert en dit voor mij wil ophelderen

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Bernna,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor deze goede vragen. 🙂

Door middel van e-mailhosting, kunnen ondernemers zelf bepalen waar ze zakelijke mail ontvangen, en welk e-mailadres hun klanten te zien krijgen. Je kunt via je e-mailhost zowel mail ontvangen, als reageren op e-mails zodat je klant je aangepaste e-mailadres te zien krijgt.

Mag ik vragen of je gebruik maakt van een Shopify domein, of een extern domein? Om te beginnen raad ik aan om deze video te bekijken om meer te leren over hoe e-mailhosting precies werkt, en hoe je er het beste gebruik van kunt maken: E-mail hosting voor je Shopify domein

Vervolgens heb ik hier twee documenten met instructies voor het instellen van het doorsturen van e-mails, en e-mailhosting. Afhankelijk van je domein host, kun je de gids openen die het beste past bij jouw situatie:

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog