FROM CACHE - nl_header

Filter zoekpagina

FreekL
Bezoeker
1 0 0

Wij willen een filter maken op onze zoekpagina. We hebben momenteel een mooi filter - gebouwd door een expert - op onze collectiepagina's, en zouden deze ook op onze zoekpagina willen. Verschillende experts is het echter nog niet gelukt dit te doen. Weet iemand of het überhaupt mogelijk is of dat dit alleen met een app opgelost kan worden? Wij willen apps vermijden vanwege de hoge kosten die deze met zich mee kunnen brengen. 

 

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @FreekL,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen wat voor filters of andere functies je graag terug wilt zien bij het zoeken op je winkel? Ik heb namelijk enkele apps kunnen vinden die wellicht een goede en kostvriendelijke oplossing kunnen leveren. Hieronder enkele hoog beoordeelde opties:

De volledige lijst kun je Hier in onze app store vinden.  Ik zou aanraden om gebruik te maken van de proefperiodes op betaalde apps om er zeker van te zijn dat ze goed passen bij je doelen. Als je een van deze apps probeert en vervolgens wilt verwijderen, raad ik aan om de instructies van de ontwikkelaar te volgen om ervoor te zorgen dat er geen codering blijft hangen van de app. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog