FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Hamburger menu werkt niet op mobiel

bloommondays
Bezoeker
1 0 0

Hi!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Als ik mijn website test op mijn mobiel doet het hamburger menu het niet op bepaalde pages. Alleen als je op het logo klikt.
Ik gebruik het template Testament - Genesis.

Weet iemand hoe ik dit kan fixen? (ik ben niet thuis in JS dus als het heel technisch wordt, graag zoveel mogelijk in lekentaal 😉 )

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @bloommondays!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je wat problemen ervaart met je hamburger-menu, en dat deze op bepaalde pagina's niet werkt. Ik lees dat de Testament - Genesis thema de huidige thema van je webwinkel is. Omdat deze thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars buiten Shopify is dit niet iets waar Shopify direct mee kan helpen. Well hebben alle thema's op de Shopify Theme Store zelf ondersteuningsteams die je hier verder mee kunnen assisteren.

Je kan het contact informatie van de Testament thema in de Testament Theme Store pagina onder de sectie Ondersteuning vinden. Ook kan je hier klikken voor een directe link naar de ondersteuningspagina van deze thema. 

Ik hoop dat je hier snel een solutie voor kan vinden! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @bloommondays!

Jay hier van Shopify.

Ik begrijp dat je wat problemen ervaart met je hamburger-menu, en dat deze op bepaalde pagina's niet werkt. Ik lees dat de Testament - Genesis thema de huidige thema van je webwinkel is. Omdat deze thema is ontwikkeld door externe thema-ontwikkelaars buiten Shopify is dit niet iets waar Shopify direct mee kan helpen. Well hebben alle thema's op de Shopify Theme Store zelf ondersteuningsteams die je hier verder mee kunnen assisteren.

Je kan het contact informatie van de Testament thema in de Testament Theme Store pagina onder de sectie Ondersteuning vinden. Ook kan je hier klikken voor een directe link naar de ondersteuningspagina van deze thema. 

Ik hoop dat je hier snel een solutie voor kan vinden! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog