FROM CACHE - nl_header

Hardware

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi all,

 

Na uren online veel af te surfen op zoek naar de weinige opties die Shopify pos in hardware voorziet is dit mijn soort van laatste kans om erachter te kopen WAAAAAAAR je alles kunt kopen dat je nodig hebt?

Ik heb een kassalade nodig & bonprinter... Nu vind je die op https://hardware.shopify.com/ maar volgens mij verschepen die niet naar NL? Ik kan via Amazon.com de artikelen bestellen maar dan zijn de verzendkosten bijna 2/x zo hoog als het artikel zelf en dan ben je makkelijk $300-$400 kwijt... Gaat helemaal nergens meer over.

Oh en laat ik dan ook maar gelijk vragen of het uitmaakt welke kaartlezer/pinterminal ik gebruik? Volgens mij zijn deze allemaal wel aan te sluiten toch?

Waarom is het zo moeilijk voor Shopify om hardware te gebruiken die je gemakkelijk wereldwijd kunt aankopen voor redelijke prijzen OF nog simpeler waarom kan Shopify haar producten niet wereldwijd zelf verkopen?

Vind dit echt een enorm storend punt aangezien ik wel meer te doen heb dan urenlang het internet af te zoeken naar iets dat 5 minuten zou moeten duren.

 

Ik hoor graag van iemand want zoals te zien aan mijn tekst ben ik enigzins geïrriteerd... 😉

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Roman89,

 

Maxime hier van Shopify. 

 

Ik lees dat het best een uitdaging is om ondersteunde hardware modellen te kopen in Nederland. We hebben op dit moment inderdaad enkel Hardware Stores en producten die we verkopen aan handelaren in VS, Canada, VK, en Ierland. Ik begrijp dat het uitbreiden naar Nederland het leven een stuk makkelijker zou maken voor onze verkopers in Nederland, en ik zal deze vraag daarom ook doorsturen naar ons product team. Onze ontwikkelaars doen hun best om zoveel mogelijk uit te breiden op een manier waar er belang naar is, en hoewel ik niet kan bevestigen of en wanneer we een Hardware Store openen in Nederland, is dit soort feedback belangrijk in het bepalen van de toekomst van Shopify. 
 
Intussen hebben we op ons Hulpcentrum het Hardware-overzicht, waar je de ondersteunde hardware modellen kunt vinden, en hopelijk kun je deze ergens voor een redelijke prijs verkrijgen. 

 

Om een Externe card reader te gebruiken, kun je een account aanmaken bij een betalingsverwerker en vervolgens een terminal van hen kopen (of huren). Wanneer het tijd is om een betaling te accepteren, tik je in de POS op de knop "Externe terminal". Vervolgens typ je het bedrag in op de externe terminal, waarna je de kaart van de klant in de machine plaatst. Hoewel er geen geld zou worden verwerkt via het Shopify-account zelf, worden verkoop en voorraad voor boekhoudkundige doeleinden nog steeds bijgehouden in de Shopify-winkel en Shopify-analytics.

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Roman89
Ontdekker
65 0 51

Hi @Maxime ,

 

Thanks voor je uitgebreide antwoord. Via het helpcentrum had ik al gekeken naar info maar ook hier staat voor "Bij andere leveranciers" alleen vermeld waar gebruikers van Australie, Japan en Singapore kunnen kopen. Daar schiet je dus ook niet mee op.

 

Ik werk al bijna 15 jaar in de commerciële sector en vind dit werkelijk waar onbegrijpelijk. Hoe kan shopify mensen POS aanbieden en vervolgens alleen maar in een handjevol landen de hardware aanbieden? Als je dat dan al niet kunt om wat voor reden dan ook, dan zul je ervoor moeten zorgen dat hardware iig in alle landen gemakkelijk te kopen is.

Het heeft mij zoals gezegd echt enorm veel tijd gekost om alles te kopen. En dan moet ik zeggen dat ik ook nog niet eens het PRECIEZE heb gevonden maar bijv nieuwe versies van bijv. wifi printer. In plaats van Star Micronics TSP100IIIW heb ik TSP143IIIW gekocht omdat deze ook schijnt te werken, maar nergens staat dit op de website van shopify vermeld.

 

Nogmaals dank voor je antwoord iig, hopelijk luistert Shopify naar dit soort makkelijk op te lossen klachten.