FROM CACHE - nl_header

Header & Logo

Cees
Bezoeker
1 0 0

Weet iemand hoe ik mijn menu pages naast mijn logo kan zetten?
Ik wil dit graag op 1 lijn hebben..?

Zie foto!

Gr Cees 

1e1ffa02a4e14a263a727a43ce307b3a.png

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Cees,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Mag ik vragen welk thema je gebruikt? De lay-out van de menuknoppen in verhouding tot het logo van een site is namelijk afhankelijk van het thema dat je gebruikt. We hebben twee Shopify thema's waarin de menuknoppen naast het logo staan: Debut en Minimal

Anders zou je ook een kijkje kunnen nemen naar de Betaalde thema's in de Themawinkel. Deze thema's zijn ontwikkeld door onze partners dus ik kan niet precies zeggen welke van de thema's goed zou passen bij je visie, maar je kunt verschillende thema's uitproberen, of rondkijken op de voorbeeldwinkels van de thema's. 

Als je liever niet wilt veranderen van thema, dan is het mogelijk dat dit iets is wat kan worden aangepast via de codering van het thema. Als je gebruik maakt van een thema van een derde partij, dan kun je het best een Shopify Expert inhuren, want wij zijn in dat geval niet bekend met de code. Maar als je momenteel gebruik maakt van een gratis thema dat is ontworpen door Shopify, zal ik graag onderzoeken of dit iets is waar onze thema-afdeling mee kan helpen. 

Groeten,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog