FROM CACHE - nl_header

Hoe kan ik iemand laten abonneren op een product?

Escapemail
Nieuw lid
4 0 0

Ik heb een product waarvan maandelijks een nieuwe uitgave uitkomt. Hoe kan ik dat in de shop instellen dat ze hierop kunnen abonneren en dat er dan ook maandelijks wordt geïncasseerd?

3 ANTWOORDEN 3

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Escapemail,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je vraag!

Ik heb hier een handig hulpdocument over het Verkopen van abonnementen om je op weg te helpen. Let hierbij wel op dat om in aanmerking te komen voor het verkopen van abonnementen, een verkoper moet voldoen aan de onderstaande vereisten:

  • Shopify Payments gebruiken als primaire betalingsgateway.
  • Bij het kopen van abonnementen, kunnen klanten niet versneld afrekenen (bijvoorbeeld met Amazon Pay, Apple Pay, Google Pay, Klarna, Mollie, iDEAL, Shop Pay en Sofort).
  • Lokale bezorging en ophalen in de winkel worden niet ondersteund als bezorgopties voor abonnementen.

Je kunt altijd zien welke apps je kunt gebruiken voor deze functie door De app store te bezoeken

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

CindyKoning
Nieuw lid
4 0 0

Hi Maxine,
Is het ook mogelijk om te werken met automatische incasso voor een wisselend bedrag? Als een abonnement niet maandelijks hetzelfde kost (als producten kunnen worden toegevoegd/gewijzigd) of als mensen telefonisch willen bestellen ipv via de site? Wij hebben een groep oudere klanten die via internet betalen lastig vinden/niet kunnen of niet durven.

Marjolein
Bezoeker
1 0 0

Beste Maxime, 

 

Is het inmiddels al mogelijk om ook een andere manier van automatische incasso te gebruiken anders dan credit-card ?