FROM CACHE - nl_header

Aankondigingen

Blog-Dutch.png

Videohandleidingen en tutorials in het Nederlands

Als het op hulp voor je winkel aankomt, hoort taal nooit een belemmering te zijn. Daarom heeft Shopify een Nederlandstalig YouTube-kanaal gelanceerd, samen met zes andere kanalen in verschillende talen.Je kunt nu korte instru...

Meer informatie

Recente discussies

Author Avatar
Op dit moment zijn wij bezig met heg opzetten van webshop. Echter gaan wij ook op beurzen staan en daar zijn wij van plan om via een mobiel de betalin...
Author Avatar
Hee, Als een klant in mijn webshop op een productpagina of collectie op het winkelmandje icoon klinkt om een product aan zijn/haar winkelmand toevoegt...
Author Avatar
Bovenstaande foto is mijn website bij shopify. De tekst en button op de banner zijn vanuit het midden uitgelijnd zoals je ziet.Ik wil de tekst en de b...
Author Avatar
ik wil graag het pijltje bij producten weg hebben, hoe kan ik het pijltje verwijderen?Ik wil graag op desktop mijn mijn muis over de menubalk hovere...
Author Avatar
hoe kan ik regelafstand verkleinen?Ik wil de regels iets dichter op elkaar.Hoe kan ik dit aanpassen?
Author Avatar
Op mobiel worden de selecties tegen elkaar aan geplakt. Ik wil graag ruimte tussen de selecties (tussen de afbeeldingen). Hoe kan ik dat doen? Hier ee...
Author Avatar
Ik wil graag whatsapp icoon toevoegen in de aankondigingbalk. In plaats van de pijl, zoals hierboven te zien is. Hoe kan ik dat doen?
Author Avatar
Ik wil graag de ruimte tussen de links verkleinen/verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Author Avatar
Hallo Ik heb 1 verzendzone met 1 land. Toch verschijnen alle landen die ik verwijderd heb in de dropdown shipping list op de checkout pagina. Hoe kan ...
Author Avatar
Sinds een maand, heb ik veel verkeer op mijn website vanuit India, Pakistan, Nigeria, Egypte en Urgentie. Allemaal landen wat totaal niet mijn doelgro...
Author Avatar
Hi All, I am making a website where my customers can book specific packages for travelling. The dates are already set. I just need a way to add the gu...
Author Avatar
Wij zijn recent gestart met het verkopen van Supplementen via onze webshop. We hebben al meerdere keren de vraag gekregen voor een abonnements vorm. W...
Author Avatar
goede dag, ik heb een product op me shopfiy account en ik kan hem niet op me webshop krijgen terwijl er bij home alle producten geselecteerd staanzou ...
Author Avatar
Ik heb horizontale en verticale foto's met hetzelfde aantal pixels geüpload. Na het opslaan blijkt dat de verticale foto's 2 keer zo groot afgebeeld w...
Author Avatar
Wij zijn bezig met een koppeling via API. Maar Shopify houd de Twindis koppeling tegen. Hij geeft de volgende fouten:Resolve these domain issues to e...
Author Avatar
Digitale marketeers en app-ontwikkelaars hebben jarenlang activiteiten in apps en websites bijgehouden omdat het een nuttige manier was voor ondern...
Author Avatar
Hoi,Ik heb sinds kort mijn shopifywinkel geopend en ik ben druk bezig met de opmaak (thema Refresh). Nu zou ik alleen graag op op verschillende pagina...
Author Avatar
Hello, how can i center the footer menus ''Klantenservice'' and ''Smartsporter'' for desktop? on mobile its perfect so i only need desktop. My store U...
Author Avatar
Hallo. Ik krijg een verschil in achtergrond als ik het vergelijk met de desktop versie en de mobiele versie. Het rare is dat ik 2 verschillende thema...
Author Avatar
Ik verkoop handgemaakte producten. Deze zijn dus zo goed als nooit op voorraad en worden pas na een bestelling gemaakt. Hierdoor heb ik ook geen stock...
Alles bekijken