FROM CACHE - nl_header

Problem with shopping cart

Ylona
Nieuw lid
4 0 0

Hello,

Who can help me.

When I add a product to my cart, it is automatically deleted. How is this possible?

Customers who log in are also automatically logged out.

Website is not online yet, I'm building it!

5 ANTWOORDEN 5

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Ylona,

Maxime hier bij Shopify! Ik zal je vandaag in het Nederlands beantwoorden, maar als je liever Engelstalige ondersteuning wilt kun je altijd terecht bij ons English Help center

 

Is het e-mailadres dat je hier gebruikt hetzelfde als degene die je gebruikt om in te loggen? Als je me even een privébericht zou kunnen sturen met je myshopify.com URL, dan zal ik dit graag verder onderzoeken om een oorzaak te vinden. Wij zijn de komende twee dagen wel vrij, maar intussen staat mijn Engelstalige collega's voor je klaar via de bovenstaande link. 

Alvast bedankt!

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Ylona
Nieuw lid
4 0 0

Hallo Maxime,

 

Wat je aangeeft is correct. Je geeft ook aan dat je de komende 2 dagen vrij bent. Heb je een mogelijkheid om vandaag iets te kunnen betekenen? Zodat ik verder kan gaan bouwen, wil hem het liefste 1 november in de lucht gaan gooien. 

Heb nu op de website even een standaard template gepakt, zodat ik kon kijken of het daar ook zo was, en helaas is het ook zo. 

 

Ik stuur je nog even een pb bericht, en hoop dat ik met hulp van jouw, en van de shopify support verder kom. 

 

 

Ylona
Nieuw lid
4 0 0

Heey Maxime,

Heb nog niks van jou, en van de technische afdeling gehoord. Hoelang gaat het nog duren? Ik wil graag door met de bouw

Ylona
Nieuw lid
4 0 0

Hallo @Maxime,

 

Ben je nog in de gelegenheid om te reageren? 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Ylona,

Ik was er even niet, maar ben blij om te zien dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega's. Omdat het een bijzonder drukke periode is kan ik niet precies zeggen wanneer ze een update voor je zullen hebben, maar ik kan je verzekeren dat ze alles in werk stellen om je zo snel mogelijk meer informatie te geven. 

Als je verder nog algemene vragen hebt ben ik blij om deze voor je te beantwoorden, of voor account-specifieke ondersteuning kun je ons altijd een mail sturen via Het Hulpcentrum

Groetjes,

Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog