FROM CACHE - nl_header

titles shine through the tooltip (Opacity)

Svenhog
Nieuw lid
10 0 0

Best,

I have a question for you.
I have created a tooltip with an opacity of 1, so no text should shine through. However, the titles seem to shine through. Does anyone have any idea why? I have included a picture of the problem.
Thank you in advance!

 

Naamloos.png

2 ANTWOORDEN 2

Vincent
Shopify Staff
58 3 10

Hallo @Svenhog 

 

Vincent hier van Shopify!

 

Hoe heb je deze tooltip gemaakt en ingesteld? Is dat gedaan met behulp van een app, of heb je hiervoor zelf de code van je thema aangepast?

 

Misschien dat andere forum-gebruikers ook meer informatie voor je hebben, maar als je deze functionaliteit geïmplementeerd hebt met behulp van een app, dan zou ik je willen aanraden om contact op te nemen met de ontwikkelaars van de app. Als je de app hebt gedownload uit de Shopify app-store, dan kun je in de app-store de pagina van de app opzoeken, en vervolgens via de app-pagina direct contact opnemen met de ontwikkelaars van de app, zoals hier voor de app "Accessability":

 

24-56-txl9q-pytob

 

Afhankelijke van het type account dat je hebt en het thema dat je gebruikt, kan ons design-team misschien ook helpen bij het oplossen van dit probleem. Als je een betaald abonnement hebt en een gratis thema gebouwd door Shopify gebruikt, heb je recht op 60 minuten gratis design-tijd, die je eventueel kan gebruiken om ons design-team naar dit probleem te laten kijken. Als je dat graag wilt laten doen, kun je daarover een e-mail sturen naar ons support-team via deze pagina.

 

Ik hoop dat er snel een oplossing voor je zal zijn!

 

Met vriendelijke groet, Vincent

 

 

Vincent | Community Guru @ Shopify
 - Was my reply helpful? Click Like to let me know! 
 - Was your question answered? Click Accept as Solution 

Svenhog
Nieuw lid
10 0 0

Beste Vincent,

 

Bedankt voor je bericht.

Ik heb deze tooltip zelf gemaakt. Ik heb dus geen gebruik gemaakt van een app.

Is er iemand die mij wellicht verder kan helpen met mijn vraag?

Alvast bedankt!